لیوان دو جداره
لیوان دو جداره
دسامبر 28, 2022
لیوان یکبار مصرف گیاهی
لیوان یکبار مصرف گیاهی
ژانویه 31, 2023

لیوان یکبار مصرف کاغذی

امروزه تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف کاغذی با مراحل پوشش کاغذ پایه، برش، طرح نمونه و چاپ، ضد عفونی، قالب گیری و بسته بندی انجام می شود که دو نوع چاپ نیز در تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف وجود دارد. مرحله بعدی برش کاغذ چاپ شده است که علاوه بر این، برخی از دستگاه های پیشرفته می‌ توانند خودشان آن را برش دهند و قسمت آخر قالب گیری است که با دو قسمت بدنه و پایین انجام می شود. البته قسمت پایینی لیوان کاغذی یکبار مصرف با رول کاغذی برش خورده با مشخصات مختلف است و سه نوع ماشین در سه فرآیند چاپ، برش و قالب‌ گیری وجود دارد.

فرآیند تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی برای نوشیدنی سرد به این صورت است که کاغذ پایه لیوان کاغذی مستقیماً چاپ می شود، قالب می شود، شکل می گیرد و پردازش می شود و سطح آن با پولیش مواد غذایی پاشیده می شود. همچنین فرآیند تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی نوشیدنی گرم به این صورت است که کاغذ پایه لیوان کاغذی وارد دستگاه شده، چاپ می شود، قالب برش داده می شود و شکل می گیرد.

لیوان یکبار مصرف کاغذی برای نوشیدنی های داغ، لازم است با لایه ای پوشانده شود ولی نمی توان آن را با موم پوشاند، زیرا حرارت ممکن است باعث ذوب شدن موم شود که برای بدن مضر است و این تفاوت این محصول با مدل های دیگر است. همچنین در چاپ لیوان یکبار مصرف کاغذی از جوهر منعطف مبتنی بر آب استفاده می کنیم و برای کاغذ خام، بسیاری از تولید کنندگان کاغذ، خدمات چاپ و قالب را ارائه می دهند. بنابراین زمانی که آنها شروع به سرمایه گذاری در این کار می کنند، می توانند مستقیماً قطعات لیوان کاغذی چاپ شده آماده را خریداری کنند.

لیوان یکبار مصرف کاغذی از کاغذ جامد مرغوب ساخته شده است که این نوع کاغذ از خمیر 100% بسیار بادوام سولفات سفید جامد ساخته شده است که حاوی مواد مضر یا سفید کننده صنعتی نیست و برای تولید لیوان های کاغذی ایمن و سازگار با محیط زیست کاملا مناسب است. هر رول کاغذ جامد بسته به کاربرد مورد نظر با 1 یا 2 لایه پلی اتیلن پوشانده شده است که به افزایش قابلیت ضد آب آن و مقاومت در برابر حرارت کمک می کند و در عین حال استانداردهای ایمنی را برای مصرف کنندگان لیوان کاغذی یکبار مصرف نوشیدنی های گرم یا سرد تضمین می کند.

وزن لیوان یکبار مصرف کاغذی نیز با استحکام و مقاومت کاغذ در برابر تغییر شکل نسبت مستقیم دارد و معمولاً بسته به حجم هر نوع، به طور خاص، از 200 گرم در متر تا 300 گرم در متر وزن دارند. کاغذ های جدید لیوان کاغذی یکبار مصرف، در حال حاضر از تکنیک های چاپ افست، سیلک اسکرین و فلکسو در فرآیند تولید استفاده می شود و فرآیندهای قالب ‌گیری و شکل ‌دهی لیوان کاغذی نیز بسته به روش ‌های چاپ متفاوت است و اغلب در عملیات تولید لیوان کاغذی در مقیاس کوچک استفاده می شود. کارکرد و نگهداری دستگاه های تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف نیمه اتوماتیک نسبتاً ساده است و نسبت به دستگاه های تولید لیوان کاغذ کاملاً اتوماتیک قیمت کمتری دارند. همچنین ما در مورد عملکرد این دستگاه ها آگاهی داریم تا بتوانیم به راحتی بهترین محصول را برای شما ارائه دهیم.

لیوان یکبار مصرف کاغذی ما بسیار مقرون به صرفه است زیرا ما دستگاه تولید لیوان کاغذی کاملاً خودکار را با قیمت بالا استفاده می کنیم که از لحاظ هزینه تولید برای ما به صرفه است. همچنین بسته به شرکت و کیفیت و تعداد قالب های دستگاه برخی از عوامل به عنوان قیمت پایین ذکر شده است. ما لیوان کاغذی یکبار مصرف خود را در مکانی بسیار بهداشتی و ضد عفونی شده تولید می کنیم و برای تولید لیوان کاغذی از مواد اولیه کاغذ پلی اتیلن چاپ شده با کیفیت استفاده می کنیم.

ساخت لیوان کاغذی یکبار مصرف شامل سه مرحله مختلف است که در مرحله اول دیواره کناری لیوان ها را فرم داده و به شکل در می آوریم، سپس ته لیوان را فرم داده و به محصول قبلی وصل می کنیم و مرحله سوم شامل مکانیسم هایی با زاویه 45 درجه جداسازی، پیش گرم کردن، پیچش ته، لبه پیچش و غیره است که از اجزای مهم در تکمیل لیوان کاغذی یکبار مصرف است.

ما در لیوان یکبار مصرف کاغذی اقدامات کنترل کیفیت را حفظ می کنیم و از کاغذ مخصوص مواد غذایی استفاده می کنیم که کاملا ماهیت بهداشتی دارد و لیوان های کاغذی با توجه به مشخصات مشتری و ماهیت مصرف کننده نهایی تولید می شود. در تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی، کاغذ به بخش های جداگانه تقسیم می شود و سپس به چاپگر افست منتقل می شود. پس از اتمام چاپ، این ورق ها از دستگاه رول فرمینگ عبور می کنند، سپس به دستگاه فرم دهی لیوان کاغذی ارسال می شوند.

مزیت این تکنیک در تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی ، زمان چاپ سریع است که می تواند تا 90 درصد طرح لوگو را تکمیل کند و برای چاپ های پیچیده مناسب است.

بنابراین، لیوان کاغذی یکبار مصرف با چاپ افست انتخاب مناسبی برای کسانی است که می خواهند برندی یکنواخت ایجاد کنند. البته چاپ فلکسو نیز تکنیکی است که طرح بر روی سطح مواد نقش می بندد و لیوان کاغذی یکبار مصرف چشمگیر و منحصر به فردی ایجاد می کند و این تکنیک همچنین چاپ را با سرعت 600 متر در دقیقه انجام می دهد.

همچنین چاپ سیلک نیز در تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی، روشی ارزان است و با این حال، این کار فقط باید برای لوگوها استفاده شود. چاپ سیلک روی لیوان کاغذی یکبار مصرف از قبل شکل گرفته اعمال می شود که پس از چاپ بر روی لیوان کیفیت بسته بندی آن بررسی می شود. این آخرین مرحله در فرآیند تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف است و لیوان کاغذی یکبار مصرف تمام شده به بخش بازرسی منتقل می شود که لازم است تمام معیارها مانند کف لیوان محکم، چسبندگی بالا، عدم وجود جوهر لکه بر روی لیوان ها، سازگاری با محیط زیست و ایمن بودن برای مصرف کنندگان را تضمین کند.

ما برای چاپ همه لیوان یکبار مصرف کاغذی جوهر سویا را به کار می بریم و این ماده ویژگی غذایی دارد که استانداردهای وزارت بهداشت را برای سلامت و ایمنی مواد غذایی تضمین می کند. تمام لیوان های کاغذی یکبار مصرف استاندارد در یک مقدار مشخص مرتب شده و روی هم چیده می شوند و سپس آنها را به دقت بسته بندی می کنند تا از آلودگی در حین حمل و نقل جلوگیری شود.

همانطور که گفتیم لیوان کاغذی یکبار مصرف از کاغذ ساخته شده و اغلب با پلاستیک یا موم پوشانده می شود تا از نشت مایعات به بیرون یا خیس شدن از کاغذ جلوگیری کند.

گاهی نیز ممکن است از کاغذ بازیافتی ساخته شده باشد که به طور گسترده در سراسر جهان مورد استفاده قرار گیرد. لیوان یکبار مصرف کاغذی تولید ما، با توجه به میزان موادی که باید استفاده شوند در اندازه ها و شکل های مختلفی ساخته می شود و به طرق مختلف طراحی و پردازش می شود. این لیوان های کاغذی یکبار مصرف به راحتی برای سرو نوشیدنی ها در طول مهمانی های خانوادگی، سمینار های اداری و غیره استفاده می شوند و بسته به نوع قالبی که برای ساخت محصول استفاده می شود، می تواند در هر شکل و اندازه دلخواه سفارش داده شود.

 

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟