چاپ کاسه کاغذی
چاپ کاسه کاغذی
دسامبر 28, 2022
لیوان دو جداره
لیوان دو جداره
دسامبر 28, 2022

قیمت عمده لیوان کاغذی

در این مجموعه لیوان کاغذی با مناسب ترین قیمت و به صورت عمده به فروش می رسد. لیوان یکبار مصرف کاغذی نسبت به مزایایی که دارد قیمت بسیار مناسبی دارد. برخلاف لیوان یکبار مصرف پلاستیکی که قیمت پایین تری دارد ولی در تماس با نوشیدنی های گرم و داغ، از خود مواد سمی آزاد می کند و سرطان زا است، لیوان یکبار مصرف کاغذی کاملا برای انسان ایمن و بهداشتی است. زیرا لیوان یکبار مصرف کاغذی در مجاورت با نوشیدنی ها در دماهای پایین و بالا واکنش شیمیایی نداده و بر طعم و بوی نوشیدنی اثر نمی گذارد.

لیوان کاغذی به دو صورت تک جداره و دو جداره در سایزهای مختلفی به صورت عمده و با قیمت های مختلف به بازار عرضه می شود که هر نوع و سایز کاربرد و طرفداران ویژه خود را دارد. در ساختار هر دو نوع از نسوج و الیاف گیاهی استفاده می گردد و برای نشت نکردن مایعات به بیرون از یک لایه نازک موم یا پلی اتیلن بر روی جداره بیرونی آن استفاده می گردد. لیوان کاغذی تک جداره با توجه به متریال کمتری که در ساخت آن به کار رفته، در خرید عمده قیمت مناسب تری دارد و برای سرو نوشیدنی های سرد و یا نیمه گرم مناسب می باشد. نوع تک جداره این محصول تاب تحمل حرارت تا 80 درجه سانتی گراد را دارد و برای نوشیدنی های بسیار داغ  مناسب نیست. نوع تک جداره با طرح های بسیار متنوع مناسب تم های کودکانه یا تم های تولد یا مناسبت های خاص عرضه شده و با قیمت مناسب و به صورت عمده به فروش می رسد.

لیوان کاغذی یکبار مصرف دو جداره از دو لایه سلولزی تشکیل شده است که به وسیله یک لایه هوا از یکدیگر جدا شده اند و با این سیستم در برابر حرارت و گرما عایق سازی شده اند. برای سرو نوشیدنی های گرم در پذیرایی ها یا کافه ها، لیوان کاغذی یک بار مصرف دو جداره، به صورت عمده و با قیمت های متنوعی خریداری می گردد. این مدل دو جداره، استحکام بالایی داشته و در مقابل حرارت زیاد نرم و شل نمی شود و انگشت را نمی سوزاند. این محصول نیز با طرح ها و نقش های متنوع به صورت عمده و به قیمت مناسب به فروش می رسد.

خرید عمده لیوان یکبار مصرف کاغذی مزیت های دارد که به آن اشاره می کنیم: از آن جایی که قیمت خرید عمده هر محصول از قیمت خرید محدود آن پایین تر است، خرید عمده لیوان یکبار مصرف کاغذی، مقرون به صرفه می باشد. لیوان یکبار مصرف کاغذی، در طول زمان نه فاسد می شود و نه کیفیت خود را از دست می دهد و در صورت خرید عمده و اضافه آمدن، قابل نگهداری در انبار می باشد. بسیاری از افراد هر ساله مراسم هایی در مناسبت های ملی یا مذهبی برگزار می کنند یا مهمانی هایی تدارک می بینند که در تمامی آن ها برای کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان و انرژی میزبانان از ظروف یکبار مصرف کاغذی از جمله لیوان کاغذی استفاده می شود. به این دلیل که اقتصاد کشور ما دچار نوساناتی است، خرید یکباره و عمده لیوان یکبار مصرف کاغذی با قیمت پایین، برای این افراد به صرفه بوده و باعث پایین آوردن هزینه ها می شود. شرکت ها، ارگان ها، کسب و کارهایی که برای ارائه خدمات خود به لیوان یکبار مصرف کاغذی نیاز دارند نیز با خرید عمده لیوان یکبار مصرف کاغذی، با قیمت مناسب هزینه های مجموعه خود را پایین می آورند.

همچنین مشاغلی که لیوان یکبار مصرف کاغذی جهت مصارف تبلیغاتی استفاده می کنند و آرم و برند کسب و کار خود را بر روی آن به چاپ می رسانند، به دلیل نوسانات قیمت چاپ و جوهر می توانند لیوان کاغذی را با طرح و نقش مورد نظر چاپی خود و با توجه به نیاز خود و به صورت عمده با قیمت مناسبی تهیه کرده و ذخیره نمایند.

سایزهای لیوان کاغذی تک جداره و دو جداره در خرید عمده، بسیار متنوع می باشد و گرماژ کاغذی که لیوان های کاغذی بر اساس آن ساخته شده و به صورت عمده عرضه می گردند، با یکدیگر متفاوت هستند. میزان گرماژ و سایز تأثیر مستقیم بر قیمت محصول می گذارد. هر چقدر که گرماژ کاغذ بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر می رود. میزان گرماژ کاغذ علاوه بر ضخامت و قیمت، بر استحکام محصول نیز اثر می گذارد.

انواع لیوان یک بار مصرف کاغذی به صورت تک جداره و دو جداره، در سایزهای گوناگون را می توانید به صورت عمده با مناسب ترین قیمت و مرغوب ترین متریال از ما تهیه کنید. همچنین می تواند در زمان خرید عمده، این محصولات را با چاپ طرح و نقش مورد نظر خود سفارش دهید. ما ظروف یکبار مصرف خود را با بهترین قیمت بازار و به صورت عمده ارائه می نماییم. برای سفارش با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل بفرمایید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟