لیوان یکبار مصرف گیاهی
لیوان یکبار مصرف گیاهی
ژانویه 31, 2023
قیمت لیوان کاغذی
قیمت لیوان کاغذی
مارس 27, 2023

ظرف چند قسمتی

ظرف چند قسمتی یک ظرف غذا با ویژگی های ایمن، قابل استفاده متنوع و قابل اعتماد است. که قادر است نیازهای شما و موارد دیگر را برطرف کند. طراحی چند محفظه آن باعث می شود که انواع مواد غذایی در آن نگهداری شود. از آنها برای غذای اصلی، سالاد و دسر خود استفاده کنید. با آسان کردن کنترل بخش از غذای خود در هر کجا که می‌روید لذت ببرید.

این ظروف در رنگ های متنوع و از مواد پلاستیکی تولید می شوند. در سایز های مختلف عرضه شده است و چه در حال تهیه غذاهای یخ زده باشید. چه غذا به مهمانان تحویل دهید، ظروف غذای یکبار مصرف طعم و مزه غذا را حفظ می کنند. ظرف چند قسمتی برای ایجاد یک عایق ضد هوا طراحی شده است.

که خطر ریزش در حین حمل و نقل را کاهش می دهد. طراوت را برای مدت طولانی تری حفظ می کند, ایده آل برای پخت و پز، برشته کردن یا گرم کردن در فر و سرو سر میز است. با استفاده آسان و راحت استفاده از آن هنگام حمل بشقاب، مهمانان یا مهمانی بسیار مناسب است و آشپزی را آسان می کند.

خرید ظرف چند قسمتی

خرید ظرف چند قسمتی به شما امکان می دهد. غذاهای سالم را به شکل بهتری تهیه و نگه داری کنید و غذا را بیشتر تازه نگه دارید. همچنین با این ظروف در حین پذیرایی می توانید غذا را به صورت قسمتی و آماده برای خوردن یا گرم کردن نگه دارید.

ضایعات ظروف یکبار مصرف را کاهش دهید و با استفاده از ظرف کاغذی چند قسمتی به یکباره در زمان آماده سازی تمام وعده های غذایی خود صرفه جویی کنید. بعلاوه، بسیاری از ظروف به گونه ای طراحی شده اند که جمع و جور باشند، و در استفاده از فضای یخچال صرفه جویی می کنند که البته ما در هنگام انتخاب و طراحی بهترین ظرف چند قسمتی عواملی را در نظر گرفتیم.

اولین عامل مهم طراحی ظرف چند قسمتی دوام آن است. ما ظروف را در اولویت قرار دادیم که از مواد بادوام ساخته شده اند. می توانند بدون ترک خوردن یا شکستن در برابر استفاده منظم مقاومت کنند. همچنین ضد نشت است زیرا ما به دنبال محصولاتی بودیم که برای جلوگیری از آشفتگی در حین حمل و نقل و ذخیره سازی طراحی شده بودند. در تولید این ظروف ما از کارشناسان تغذیه خواستیم محصولات مورد نیاز خود را به اشتراک بگذارند. این ظروف دارای ویژگی سهولت در تمیز کردن است.

ظرف چند قسمتی فابل شستشو

ما آن را در اولویت قرار دادیم که قابل شستشو در ماشین ظرفشویی بوده و فاقد شکاف هایی هستند که تمیز کردن آنها دشوار است. در تولید ظرف چند قسمتی، ما طیف گسترده ای از ظروف را برای مطابقت با انواع نیازها و ترجیحات گنجانده ایم. بنابراین، خواه 1، 2 یا 3 قسمت را ترجیح می دهید یا ظروف گرد را به جای مستطیل می خواهید. احتمالاً می توانید قسمتی را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد. البته از نظر قیمت، ما محصولاتی را متناسب با طیف وسیعی از بودجه ها قرار داده ایم.

شما می توانید با مجموعه ظرف چند قسمتی تولید ما، شروع به بسته بندی وعده های غذایی کاملاً متناسب کنید. این مجموعه نگهداری مواد غذایی قابل استفاده مجدد شامل 10 ظروف آماده سازی وعده های غذایی از قبل به همراه 10 درب هماهنگ کننده است.

آنها را برای بسته بندی ناهار یک هفته برای دو نفر یا دو وعده در روز برای یک نفر عالی می کند. بر اساس راهنمایی های ما، ظرف چند قسمتی به اندازه شام هر کدام دارای چند محفظه است. که طبق بخش‌های توصیه شده یک رژیم غذایی مناسب می باشد.

ظرف چند قسمتی مایکروویو

هر بخش با اندازه‌گیری حجم و همچنین گروه غذایی خاص حک شده است تا اندازه مواد غذایی را به شکل استاندارد ارائه کند. این ظرف چند قسمتی نگهداری همه کاره قابل استفاده در مایکروویو و فریزر است. بنابراین می‌توانید همه را در یک بشقاب نگهداری کنید، دوباره گرم کنید و سرو کنید. برای نگهداری راحت در یخچال یا فریزر قابل رویت کردن می باشد. همچنین درپوش‌های موجود به تازه نگه داشتن غذا کمک می‌ کنند. بتوانید غذاها را از قبل آماده کنید، و شکل گنبدی آن‌ها روی هر بخش غذا را در طول نگهداری فشرده نمی ‌کند.

این ظرف چند قسمتی بادوام پلاستیکی برای آماده سازی غذا نیز قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند تا سریع و آسان تمیز شود و مخصوصاً متناسب با ظروف طراحی شده است تا بتوانید به آسانی مواد غذایی دلخواه خود را در آن قرار دهید. ما با طراحی ظرف چند قسمتی، ابزاری را ایجاد کرده ایم که پذیرایی را آسان تر و لذت بخش تر کرده است.

همانطور که پیشرفت داشته ایم، سعی کردیم در این روند باقی بمانیم و به طور مداوم عملکرد و ارزش بیشتری را در محصولات ظروف یکبار مصرف خود بگنجانیم زیرا این محصولات به شکل هر روز مورد استفاده قرار می گیرند.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟