ظرف کاغذی کاپ کیک
ظرف کاغذی کاپ کیک
می 23, 2021
چاپ طرح روی لیوان کاغذی
ژوئن 30, 2021

ظرف کاغذی پفیلا

ظرف کاغذی پفیلا از چه چیزی ساخته شده

ظرف کاغذی پفیلا که یکبار مصرف است از کاغذ ساخته می شود و برای جلوگیری از نشت یا خیس شدن ظرف کاغذی پفیلا ، اغلب با پلاستیک یا موم اندود می شود یا روکش می شود. ظرف های کاغذی پفیلا در اندازه های مختلف و با تنوع فراوان مطابق با سلیقه شما در دسترس میباشد.

لایه بیرونی ظرف کاغذی پفیلا ، از مقوا ساخته شده است. این لایه خصوصیات احتباس گرما و عایق را فراهم می کند ودر هنگام استفاده از ظرف کاغذی پفیلا، محتویات را تا آنجا که ممکن است گرم نگه می دارد.

در ظرف کاغذی پفیلا مقوا با روکش پلاستیکی نازکی پوشانده شده است که به دلایل ایمنی مورد نیاز است: به عنوان سدی برای اطمینان از بهداشت مواد غذایی و ضد آب بودن فنجان عمل می کند. پلاستیک به دلیل استحکام ، انعطاف پذیری و خاصیت مانع عالی ، یک ماده پوشش مناسب است. همچنین از نظر مواد ، انرژی و صرفه جویی در هزینه بسیار خوب است.

ویژگی های ظرف کاغذی پفیلا

1. نفوذ پذیری بالا: در ظرف های کاغذی پفیلا از مواد جدید PP که درخشان و تمیز است استفاده میشود ، در برابر درجه حرارت بالا مقاوم و بدون بو است
2. حفاظت از محیط زیست و بهداشت: ظرف های کاغذی پفیلا کاملاً آزمایش شده ، ایمن و غیر سمی هستند و می توانند با اطمینان استفاده شوند
3. لبه های صاف: ظرف های کاغذی پفیلا با کیفیت ، بدون ایجاد لکه در لبه ها ، احساس راحتی و سبک بودن

مزیت شرکت تولید کننده ظرف های کاغذی پفیلا

1. ما طراحان حرفه ای داریم که با توجه به نیاز مشتری برای آنها ظرف های کاغذی طراحی می کنیم

2. خدمات عالی پس از فروش ، تحویل سریع ظرف های کاغذی

4. ما کارشناسان حرفه ای برای بررسی ظرف های کاغذی پفیلا قبل از تحویل داریم

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟