بسته بندی لیوان کاغذی
بسته بندی لیوان کاغذی
نوامبر 29, 2019
طراحی لیوان کاغذی
طراحی لیوان کاغذی
نوامبر 30, 2019

لیوان کاغذی تبلیغاتی

تبلیغات یک نیاز است. در تجارت ، بازاریابی و بازارسازی یکی از موثرترین ابزار تبلیغات است. تبلیغ راهی است برای آگاهی بخشی در مورد کالا ، خدمات یا نوع محصولی که صاحب آن قصد شناساندن آن را به مخاطب دارد. اما سوال اینجاست چه روش تبلیغاتی موثر است؟ روش های معروف و مرسوم مانند بیلبورد ، تیزر تبلیغاتی تلویزیونی و رادیویی ، ابزارهای تبلیغاتی رسانه ای ، هدایای تبلیغاتی و یا ده ها راه دیگر؟

از سوی دیگر امروزه بنابر دلایل مختلف – که در این مقال فرصت تفصیلی آن نیست- ظروف مختلف یکبار مصرف جایگاه ویژه و پرطرفداری پیدا کرده اند و این ظروف علی الخصوص لیوان کاغذی مصرف روزافزونی دارند. لیوان کاغذی در نگاه اول فقط یک کالای مصرفی تلقی میشودولی با اندکی زیرکی میتوان آنرا به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر تبدیل نمود.فقط کمی خلاقیت نیاز دارد و یک مجری مجرب و خلاق. اینجاست جام کاپ میتواند نقش خود را به عنوان تولید کننده ای خلاق ایفا کند و با بهره گیری از چاپ طرح های خلاقانه و زیبا و در عین حال ساده و همه فهم مقصود تبلیغ را تامین نماید.

به بیان ساده هر صاحب کالا ، خدمات و محصولی برای رساندن پیام و تبلیغ خود با مشورت و بهره گیری از متخصصان جام کاپ به شکلی مناسب به هدف خود دست میابد. گواه این مدعا صدها مشتری راضی جام کاپ در این چند سال هستند که بسیاری از آنها بعنوان مشتریان ثابت ، مستمرا سفارش تبلیغاتی خود را در تکرار چاپ و تولید لیوان های کاغذی نواکاپ ، دیده اند.

شما نیز میتوانید هم اکنون به جمع مشتریان راضی ما بپیوندید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟