لیوان تبلیغاتی ارزان 1
لیوان تبلیغاتی ارزان
فوریه 25, 2022
لیوان گلاسه
لیوان کاغذی گلاسه
فوریه 25, 2022

ظروف تم تولد

امروزه اکثر خانواده ها از ظروف یکبار مصرف کاغذی و ظروف تم تولد برای جشن های خود استفاده می کنند تا دیگر دغدغه ای از بابت شستن ظروف نداشته و بتوانند در این لحظات خوش، زمان بیشتری را در کنار عزیزان خود سپری کنند. استفاده از ظروف تم تولد علاوه بر راحتی میزبان در پذیرایی باعث می شود تا چیدمان زیباتری و شکیل تری داشته باشید. در تولید ظروف تم تولد از طرح ها و رنگ های مختلفی استفاده می شود تا افراد با سلیقه های مختلف بتوانند طرح دلخواه خود را برای جشن تولد عزیزان خود انتخاب کنند. چاپ عکس شخصیت های کارتونی محبوب کودکان بر روی ظروف تم تولد، باعث می شود تا فرزندان شما در این روز به یاد ماندنی شادی بیشتری داشته باشند. چنانچه شما طرح اختصاصی برای ظروف تم تولد خود در نظر داشته باشید می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با ارسال طرح خود، در کمترین زمان ممکن ظروف تم تولد با طرح دلخواه خود را خریداری نمایید.

ظروف تم تولد شامل لیوان، بشقاب، ظرف مخصوص پفیلا، ریسه های کاغذی و کارد و چنگال می باشد. این ظروف کاربردی می تواند تمام نیاز شما برای یک پذیرایی را برآورده سازد. برای سرو انواع نوشیدنی مثل شربت و نوشابه می توانید از لیوان ست ظروف تم تولد استفاده کنید، انواع دسر و میوه و کیک را می توان در این بشقاب ها قرار داده و از مهمانان خود پذیرایی کرد. برای ریختن تنقلات می توان ظروف مخصوص پفیلا که دارای اندازه های مختلف است استفاده کرد. ریسه های کاغذی ست ظروف تم تولد می تواند تزئین مهمانی شما را زیباتر نماید و خلاصه هر آنچه که برای پذیرایی نیاز دارید را می توانید با خرید ظروف تم تولد فراهم نمایید و با خیال راحت از جشن تولد عزیزان خود لذت ببرید.

مجموعه ما یکی از بهترین تولید کننده های ظروف تم تولد و یکبار مصرف است که برای تولید محصولات خود از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت و دستگاههای به روز استفاده می نماید و با حذف واسطه ها توانسته است که محصولات خود را با قیمتی مناسب به بازار عرضه نماید. کیفیت بالای  ظروف یکبار مصرف و ظروف تم تولد در کنار قیمت مناسب، باعت شده تا مجموعه جام کاپ بتواند از رقبای خود یک گام جلوتر بوده و اعتماد بسیاری از مشتریان را به خود جلب نماید. برای خرید ظروف تم تولد با کیفیت و قیمت مناسب همین حالا با کارشناسان ما تماس گرفته و اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟