لیوان کاغذی یکبار مصرف
لیوان کاغذی یکبار مصرف
نوامبر 29, 2019
قیمت لیوان کاغذی
قیمت لیوان کاغذی
نوامبر 29, 2019

سایز های لیوان کاغذی

به شکل کلی ظروف کاغذی یکبارمصرف کاغذی سایزهای مختلفی دارند که در بین این ظروف لیوان کاغذی خود ، چند سایز کلی دارد که برای موارد گوناگونی مورد استفاده قرار میگیرند. به طور معمول لیوان کاغذی با دو معیار سی سی و اُنس سنجیده میشود.

کوچکترین لیوان کاغذی که عموما برای مصارف تستر و سمپلینگ و …. استفاده میشود ، لیوان کاغذی 70 سی سی میباشد که به آن لیوان کاغذی شات و یا 3 اُنس نیز گفته میشود.

یک سایز بزرگتر از لیوان کاغذی شات ، لیوان کاغذی 110 یا 120 سی سی هست که آن هم عموما برای اسپرسو و تستر استفاده میشود.

سایز بعدی لیوان کاغذی 180 سی سی است که به شکل معمول برای استفاده های گوناگونی در بازار موجود است.

اما سایز بعدی لیوان کاغذی که بیشترین استفاده و بیشترین محبوبیت را در بین سایزهای لیولن کاغذی دارد و همینطور پرفروش ترین لیوان کاغذی نیز محسوب میشود ، لیوان کاغذی 225 سی سی یا همان لیوان کاغذی 220 سی سی هست که سایز مرسوم لیوان کاغذی محسوب میشود. بیشترین تولید گروه جام کاپ نیز در حال حاضر لیوان کاغذی 220 سی سی را عهده دار است که با چاپ اختصاصی آن را ارائه میشود. لیوان کاغذی سایز 220 سی سی استفاده های مختلفی دارد ، درواقع استفاده برای نوشیدن انواع نوشیدنی های سرد و گرم و … را میتوان به آن اشاره کرد.

سایز بعدی لیوان کاغذی ، 360 سی سی است که برای انواع نوشیدنی ها استفاده میشود ، اما این لیوان کاغذی بیشتر در کافه ها و فست فود ها استفاده میشود.

بعد از سایز 360 سی سی ، لیوان کاغذی 480 سی سی است که آن هم عموما در فست فودها به کار گرفته میشود.

بزرگتر از این سایز نیز وجود دارد که میتوان به لیوان کاغذی 560 و 640 سی سی است که تقریبا میتوان گفت بزرگترین سایز لیوان کاغذی شمرده میشوند.

بزرگتر از این سایزهایی که در بالا نام برده شد دیگر در گروه لیوان کاغذی جایی ندارند و در گروه پاپ کرن و سطل قرار میگیرند.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟