لیوان یکبار مصرف
لیوان یکبار مصرف
دسامبر 2, 2022
قیمت عمده لیوان کاغذی
قیمت عمده لیوان کاغذی
دسامبر 28, 2022

چاپ کاسه کاغذی

چاپ بر روی جداره کاسه کاغذی، با دو هدف صورت می گیرد. نخستین دلیل جنبه زیبایی بصری محصول می باشد که باعث تحریک کردن میل و اشتهای افراد می شود. تجربه اثبات کرده است ظاهر ظرف تأثیر بسزایی در  رغبت افراد به خوراکی های داخل آن دارد و یک کاسه کاغذی که یک طرح چشم نواز و محرک اشتها بر روی آن چاپ شده است، تأثیر بیشتری نسبت به یک کاسه کاغذی ساده و بدون رنگ و طرح دارد.

چاپ کاسه کاغذی

چاپ کاسه کاغذی

زیبایی ظاهری چاپ بر روی کاسه کاغذی، بر میزان تقاضا و فروش نیز تأثیر گذار است. بسیاری از میزبان های مناسبت هایی مانند، تم تولدها، مراسم ایرانی و مذهبی برای زینت بخشیدن به میز پذیرایی خود به دنبال طرح های چاپ شده ویژه ای بر روی این ظروف می گردند که با مناسبت میهمانی آن ها تناسب داشته باشد.

دومین دلیل چاپ بر روی کاسه کاغذی جنبه تبلیغاتی آن است. استفاده کننده کاسه کاغدی طرحی متناسب با شرکت، اداره، ارگان، سازمان، یا کسب و کار خود برای چاپ سفارش می دهد. چاپ بر روی کاسه کاغذی یکی از بهترین انواع تبلیغات می باشد. شخصی که محتوای کاسه کاغذی را میل می کند، تا زمانی که آن کاسه کاغذی را در دست دارد، بر روی آن طرح و نقش چاپ شده که بیانگر آرم یا نماد یا شعار آن کسب و کار است، متمرکز می شود.

چاپ بر روی کاسه کاغذی برای بسیاری از کسب و کارهایی که در صنعت خوراک فعالیت می نمایند، مانند رستوران ها، کافه ها پرتقاضا می باشد. همچنین بسیاری از هتل ها، سمینارها، همایش ها، ارگان ها، بیمارستان ها و بسیاری موارد دیگر ظروف یکبار مصرف کاغذی خود از جمله کاسه کاغذی را با آرم و نماد چاپ شده خود نشان دار می کنند.

کاسه کاغذی یکبار مصرف کاربرد مختلفی دارد که می توان به این موارد اشاره کرد: سرو انواع دسرهای سرد و گرم مانند بستنی، فالوده، فرنی و مواردی از این قبیل، سرو انواع آش و سوپ مانند حلیم و شعله زرد و عدسی، سرو انواع پیش غذاهای سرد و گرم مانند سالادها، کشک بادمجان و …

ابعاد کاسه کاغذی بسیار متنوع و کاربردی است. از سایز کوچک با گنجایش 150 سی سی گرفته تا ابعادی بزرگ مانند 1000 سی سی که هر کدام مصارف خاص خود را دارند. ابعاد کوچکتر برای بستنی و دسرهای این چنین مناسب هستند و ابعاد بزرگ تر برای آش ها و یا سالادهای حجیم و مواردی از این قبیل.

استفاده از کاسه کاغذی از چند جهت نسبت به سایر ظروف یکبار مصرف دیگر دارای مزایایی است. طعم و عطر خوراک و محتویات داخل کاسه کاغذی بر خلاف ظروف یکبار مصرف پلاستیکی تغییر نمی کند. جداره آن استحکام مطلوبی دارد و برخلاف نوع پلاستیکی دچار شکستگی نمی شود. جنس این ظروف همچنین در برابر پارگی نیز مقاومت مناسبی دارد. جداره بیرونی کاسه کاغذی با مواد به خصوصی پوشانده می شود که مایعات از درون آن به بیرون نشت نمی کند. چاپ بر روی کاسه کاغذی در تماس مایعات و آب دچار تغییر نمی شود. گرما و سرما نیز نه بر روی جنس جداره ظرف و نه بر کیفیت چاپ آن تأثیری نمی گذارد. شاید مهم ترین عاملی که به نوعی کاسه کاغذی را چایگزین کاسه یکبار مصرف پلاستیکی می کند، قابل بازیافت بودن و سازگار بودن آن با طبیعت است. کاسه کاغذی پس از مصرف دوباره به چرخه تولید باز می گردد و بر میزان زباله های بر روی زمین نمی افزاید. ظروف یکبار مصرف کاغذی از محصولات سلولوزی و گیاهی تولید می شوند و لزوما از چوب تنه درخت تولید نمی شوند که این خود جزو سازگاری آن ها با محیط ریست می باشد.

چاپ بر روی کاسه کاغذی از نوع CMYK بوده و کیفیت بالایی دارد. رنگ استفاده شده برای چاپ سازگاری کامل با ظروف سرو غذا را داشته و در اثر بالا رفتن دمای محتویات داخل کاسه کاغذی، بوی نامطبوع جوهر از خود منتشر نمی کند. وضوح چاپ بر روی کاسه کاغذی بسیار بالا بوده و تنوع رنگ نیز بسیار زیاد می باشد. طرح و نقش مورد نظر برای چاپ بر روی ظرف یکبار مصرف کاغذی ابتدا توسط طراح با در نظر گرفتن اهداف تبلیغاتی یا زیبایی های بصری، به چاپخانه ارائه می گردد و سپس توسط کارشناس چاپ، تنظیمات نهایی بر روی آن انجام داده شده و برای تکثیر در تعداد دلخواه وارد دستگاه می شود. این تنظیمات شامل مواردی می شود که وضوح و غلظت رنگ را بر روی جداره ظرف به میزان مناسب ایجاد نماید.

ما طرح و نقش مورد نظر شما را با بالاترین کیفیت بر روی ظروف یکبار مصرف کاغذی چاپ می کنیم. خدمات ما مقرون به صرفه بوده و از قیمت مناسبی نسبت به سایر خدمات مشابه برخوردار می باشد. برای سفارش کاسه کاغذی با استحکام و جنس بدنه مقاوم و در ابعاد گوناگون با هر تعداد و میزان و تحویل در اسرع وقت، با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟