قیمت عمده لیوان کاغذی
قیمت عمده لیوان کاغذی
دسامبر 28, 2022
لیوان یکبار مصرف کاغذی
لیوان یکبار مصرف کاغذی
ژانویه 31, 2023

لیوان دو جداره

لیوان یکبار مصرف کاغذی به دو صورت تک جداره و دو جداره تولید و به مارکتینگ عرضه می شود. لیوان کاغذی دو جداره، قابلیت های بیشتری از لیوان یکبار مصرف کاغذی تک جداره دارد که کارایی آن را افزون کرده است. ساختار لیوان کاغذی دو جداره، به این صورت است که دو لایه سلولوزی و کاغذی با هوای فشرده میانشان، از هم جدا شده اند. به همین دلیل می توان گفت لیوان کاغذی دو جداره عایق گرما است. این سیستم هوای فشرده میان جداره ها در فلاسک ها و برخی قمقمه ها نیز برای ایجاد عایق حرارتی وجود دارد.

به سبب ساختار منحصر به فرد لیوان کاغذی دو جداره از این محصول برای سرو نوشیدنی های گرم و سرد استفاده می شود. در حالی که لیوان کاغذی یکبار مصرف تک جداره توان تحمل دمای بیشتر از 70 الی 80 درجه سانتی گراد را ندارد ولی این محصول دو جداره تاب تحمل دما تا 100 درجه را نیز دارد. از این محصول برای سرو نوشیدنی در کافه ها، دکه های خیابانی، رستوران ها، میهمانی ها، مراسم و مناسبت ها استفاده می گردد. به دلیل ساختار دو جداره این محصول و عایق گرما بودن آن، زمانی که درون آن محتوای داغی وجود دارد، برخلاف انواع پلاستیکی انگشتان را نمی سوزاند.

در برخی کافه ها، لیوان کاغذی دو جداره را به صورت درب دار تهیه می نمایند که در این صورت این محصول برای ارائه نوشیدنی بیرون بر، به کار برده می شود. از دیگر قابلیت های لیوان کاغذی دو جداره چاپ طرح و نقش و یا آرم و نماد تجاری یا ارگانی و سازمانی بر روی آن است که در این صورت جنبه تبلیغاتی برجسته ای خواهد داشت و برای سازمان ها، شرکت ها، همایش ها، سمینارها، کافه ها و رستوران ها پرتقاضا می باشد. همچنین طرح و رنگ های جذاب این محصول مناسب با انواع میهمانی های کودکانه یا تولد و … یا مناسبت های ایرانی و مذهبی مانند یلدا، نوروز و غیره در بازار موجود می باشد که مشتریان پروپاقرص خود را داشته و دارد.

جنس گیاهی و سلولوزی لیوان یکبار مصرف کاغذی دو جداره کاملا ایمن برای سیستم بدن انسان بوده و در واکنش با گرما و سرما هیچ واکنش شیمیایی بین جداره لیوان کاغذی و محتوای آن رخ نداده و تغییری در عطر و طعم و خاصیت نوشیدنی داخل آن ایجاد نمی شود.

از آن سو به دلیل قابل بازیافت بودن ظروف یکبار مصرف کاغذی، این محصول پس از تولید و استفاده به وسیله مصرف کننده دوباره بازیافت می شود و به طبیعت آسیب نمی رساند. لیوان های یکبار مصرف پلاستیکی قابلیت بازیافت نداشته و در طبیعت تلنبار شده و هزینه ای گزاف بر روی دست بشر می گذارند. تهیه لیوان کاغذی دو جداره گامی درست برای کاهش آسیب به محیط زیست می باشد.

لیوان کاغذی دو جداره نه تنها از نظر بهداشت و سازگاری با محیط زیست نسبت به انواع پلاستیکی این محصول برتری دارد، بلکه استحکام بسیار بالاتری نیز دارد. شکستن لیوان یکبار مصرف پلاستیکی به خصوص زمانی که محتوای آن نوشیدنی گرم است، بسیار رایج است، در حالی که لیوان کاغذی دو جداره نسبت به شکستگی و پارگی مقاوم بوده و استحکام قابل قبولی دارد.

بر روی جداره بیرونی لیوان کاغذی یکبار مصرف دو جداره، لایه ای نازک از موادی بهداشتی و سازگار با صنایع غذایی پوشانده می شود تا مانع نشت مایعات از درون آن شده و استحکام آن را متزلزل کند. چاپ به کار رفته بر روی لیوان کاغذی دو جداره نیز از نوع باکیفیت و بهداشتی و سازگار با صنایع غذایی می باشد.

لیوان کاغذی دو جداره را در سایزهای مختلفی تولید و عرضه می کنند که چهار سایز آن پرفروش تر می باشد. نوع کوچک آن که گنجایش کمی دارد برای انواع قهوه دمی و چای کاربرد بیشتری دارد و نوع بزرگ آن برای نسکافه های بیرون بر، آمریکانو، کاپوچینو، هات چاکلت و … کاربرد بیشتری دارد.

علاوه بر مصارف تجاری لیوان کاغذی دو جداره یا کاربرد آن در مراسم های، پذیرایی ها و مهمانی ها، از این محصول می توان مصرف شخصی نیز کرد. استفاده از لیوان کاغذی یکبار مصرف دو جداره در مسافرت ها که شرایط شستشو محیا نمی باشد بسیار کاربردی است و یا نوع درب دار این محصول در زمانی که  شخص رانندگی می کند بسیار مناسب است.

می توانید لیوان یکبار مصرف کاغذی دو جداره را در سایز دلخواه و به هر میزان با مرغوب ترین متریال از ما تهیه کنید. ما تبلیغات و طرح و نقش انتخابی شما را با بهترین کیفیت و وضوح بر روی محصولاتتان به چاپ می رسانیم. هزینه این محصول و چاپ بر روی آن در این مجموعه نسبت به نرخ های موجود در بازار بسیار به صرفه و مناسب می باشد. برای سفارش لیوان کاغذی دو جداره با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل بفرمایید تا در اسرع وقت نسبت به تهیه و ارائه سفارش شما اقدام گردد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟