ظرف کاغذی سیب زمینی
ظرف کاغذی سیب زمینی
می 23, 2021
ظرف کاغذی کاپ کیک
ظرف کاغذی کاپ کیک
می 23, 2021

ظرف کاغذی پاپ کورن

ظرف های کاغذی دارای طیف گسترده ای است که همگی از یک منبع تجدیدپذیر ساخته شده اند و 100٪ قابل تجزیه و بازیافت در بازیافت هستند. یکی از انواع این ظروف ،ظرف کاغذی پاپ کورن است که در اندازه های مختلف برای میزان متفاوت پاپ کورن طراحی شده. انتخاب رنگ و شکل و سایز ظرف پاپ کورن کاغذی به شما بستگی دارد. ظرف کاغذی پاپ کورن با طرح های چاپی و همچنین با رنگ سفید ساده در دسترس هستند.

ظرف کاغذی پاپ کورن یک گزینه بسته بندی پایدار برای بردن است. ترجیح افراد به استفاده از ظروف کاغذی سبب ایجاد دامنه وسیع از ظرف های کاغذی شده است. امروزه ، به دلیل محدودیت های اعمال شده توسط دولت و محبوبیت روزافزون بهداشت و حفاظت از محیط زیست ، ظرف های کاغذی بار دیگر به طور گسترده ای در زندگی روزمره مردم استفاده می شود. به عنوان مثال ، ظرف کاغذی پاپ کورن با توجه به نوع مواد غذایی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند ، از ظرف های کاغذی ضد روغن و ظرف های کاغذی میان وعده در غرفه های مواد غذایی گرفته تا ظرف کاغذی پاپ کورن .

هنگام سفارشی سازی ظرف کاغذی پاپ کورن ، انواع مختلفی از کاغذها برای انتخاب وجود دارد و چهار نوع که اغلب برای تولید ظرف کاغذی پاپ کورن استفاده می شود:
کاغذ کرافت
کاغذ روکش دار
مقوا سفید
کاغذ افست

انواع مختلف کاغذ از سختی ، صافی و زیبایی مختلفی برخوردار است و هنگام سفارشی سازی ظرف کاغذی پاپ کورن ، تولیدکنندگان بسته بندی مواد غذایی با توجه به هدف ظروف کاغذی و مشخصات کاغذهای مختلف ، نیازهای مشتری ظرف کاغذی پاپ کورن تولید میکنند.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟