فروش لیوان کاغذی
فروش لیوان کاغذی
اکتبر 31, 2022
فروش لیوان کاغذی
فروش لیوان کاغذی
دسامبر 2, 2022

لیوان کاغذی مقوایی

دستگاه ساخت لیوان کاغذی برای نوعی لیوان کاغذی مقوایی از کاغذ پایه (مقوای سفید) ساخته شده از خمیر شیمیایی چوب برای پردازش و اتصال مکانیکی است و ظاهر لیوان کاغذی مقوایی، فنجانی شکل است و می توان از آن برای غذاهای منجمد و نوشیدنی های گرم استفاده کرد که با ویژگی های ایمنی، سلامت، سبکی و راحتی، وسیله ای ایده آل برای اماکن عمومی، رستوران ها و رستوران ها می باشد.

همچنین ماشین لیوان کاغذی مقوایی یک دستگاه اتوماتیک چند ایستگاهی با سرعت بالا با تغذیه خودکار کاغذ، آب بندی، پر کردن روغن، پانچ کردن پایین، گرم کردن، خنجر کردن، چین دادن، دمیدن و سایر فرآیندهای مداوم است. لیوان کاغذی مقوایی و سایر ظروف در دستگاه از سر قالب اتو دوار چند ایستگاهی، دستگاه دمنده هوای گرم وارداتی و سیستم برنامه ریزی کنترل وارداتی استفاده می کند، تولید می شود.

بر اساس گزارش بازار جهانی لیوان کاغذی مقوایی در طی پنج سال آینده رشد متوسطی را نشان دهد و لیوان کاغذی مقوایی اغلب با رزین پلاستیکی پوشانده می شوند تا دوام خود را افزایش دهند، آنها را در برابر مایعات مقاوم کنند و از خیساندن رطوبت متراکم جلوگیری کنند. امروزه مصرف کنندگان از لیوان کاغذی مقوایی برای صرفه جویی در وقت و تلاش استفاده می کنند.

زیرا این لیوان ها نیازی به تمیز کردن ندارند و به راحتی می توان آنها را پس از دور انداختن دور انداخت و چندین تولید کننده از جدیدترین فناوری ها استفاده می کنند که لیوان کاغذی مقوایی را قادر می سازد لیوان های کاغذی سبک، راحت، سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت تولید کنند که این شرکت سبد محصولات متنوعی از جمله کالاهای مصرفی (لیوان کاغذی مقوایی، بشقاب، کارد و چنگال، دستمال، رومیزی) ارائه می دهد .

مواد انعطاف پذیر (بسته بندی لبنیات، چربی های خوراکی، قهوه، سوپ ها، سس ها، غذاهای منجمد، مواد شوینده، ورقه های لوله ای، محصولات غیر غذایی)؛ فیلم (برچسب، نوار چسب، بسته بندی و هنرهای گرافیکی)؛ و الیاف قالبی (بسته بندی تخم مرغ، سینی میوه و سبزیجات، وسایل یکبار مصرف بیمارستانی و غیره).

علاوه بر این، دارای واحدهای تولیدی لیوان کاغذی مقوایی در کشورهای همسایه است و طیف گسترده ای از لیوان کاغذی مقوایی تک جداره، فنجان های قهوه یکبار مصرف زیست تخریب پذیر تا انواع لیوان های کاغذی عایق بندی شده، از جمله لیوان کاغذی مقوایی فوق العاده عایق، فنجان های کاغذی یکبار مصرف در طرح های مختلف و لیوان های کاغذی سفارشی (چاپ شده بر اساس نیاز مشتری) و این شرکت تمام محصولات خود را در کارخانه تولید می کند که پس از استفاده قابل بازیافت هستند و نشان دهنده اولین سازنده داخلی است که از جوهرهای مبتنی بر آب برای چنین محصولاتی استفاده می کند.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟