لیوان کاغذی مقوایی
لیوان کاغذی مقوایی
اکتبر 31, 2022
لیوان کاغذی مقوایی
لیوان کاغذی مقوایی
دسامبر 2, 2022

فروش لیوان کاغذی

لیوان های کاغذی، لیوان های یکبار مصرفی هستند که مورد نیاز افراد برای استفاده در مکان های شلوغ و مهمانی ها می‌باشند که موجب ساده تر کردن و انجام شدن سریع تر کار ها می‌شود؛ علت آن عدم نیاز لیوان های کاغذی به شست و شو و استفاده یکبار مصرف از آن ها می‌باشد. مصرف بالای افراد از لیوان های کاغذی باعث می‌شود که این لیوان ها تولید انبوهی داشته باشند و فروش آنها بالا باشد. لیوان های کاغذی دارای قیمت مناسبی هستند و با نازل ترین قیمت به فروش می‌رسند.

افرادی که به لیوان های کاغذی برای مراسمات احتیاج دارند، می‌توانند با تهیه تعداد زیادی از این لیوان ها به صورت عمده، هزینه کم تری پرداخت نمایند‌. فروش لیوان های کاغذی یکبار مصرف در سراسر کشور با قیمتی مناسب و کیفیت بالا صورت می‌گیرد. برای تهیه لیوان های کاغذی می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه نمایید.

فروش لیوان کاغذی

فروش لیوان کاغذی

انواع لیوان کاغذی

لیوان های کاغذی در دو نوع تک جداره و دو جداره به فروش می‌رسند که اختلاف آن ها در ساختار و قیمت آن ها می‌باشد‌. لیوان های کاغذی به صورت مات و گلاسه به فروش می‌رسند که افراد می‌توانند بنابر سلیقه شخصی خود، آن ها را در طرح های مختلف تهیه نمایند. لیوان های کاغذی بنابر کاربردی که دارند، در سایز بندی های مختلف به فروش می‌رسند. از لیوان های کاغذی، برای مصارف نوشیدنی ها و مواد غذایی مختلف استفاده می‌کنند‌. لیوان های کاغذی بنابر فروش بالایی که دارند، در تعداد زیادی به تولید می‌رسند.

لیوان های کاغذی تک جداره

لیوان های کاغذی تک جداره، ساختاری تک لایه دارند و از یک لایه کاغذ تشکیل شده‌اند. فروش لیوان های کاغذی تک جداره به علت تک لایه بودن و ضخامت کمتری که دارند، قیمت کمتری نسبت به لیوان های کاغذی دو جداره دارند و تهیه آن ها از نظر اقتصادی به صرفه تر است.

لیوان های کاغذی دو جداره

لیوان های کاغذی دو جداره، ساختاری دو لایه دارند و از دو لایه کاغذ به علاوه یک لایه هوای میانی تشکیل شده‌اند. قیمت لیوان های کاغذی دو جداره نسبت به لیوان های کاغذی تک جداره بیشتر می‌باشد که علت آن دو لایه بودن این لیوان ها و مقاومت بیشتر آن ها می‌باشد. فروش لیوان های کاغذی دو جداره، با قیمت بالاتری صورت می‌گیرد که علت آن مزایای بیشتری است که نسبت به لیوان های کاغذی تک جداره دارند؛ از جمله این مزایا می‌توان به: توان بیشتر برای جلوگیری از انتقال حرارت، اصطکاک بالاتر برای جلوگیری از سر خوردن لیوان، ضخامت بیشتر، مقاومت بالاتر و …، اشاره کرد.

مزایای استفاده از لیوان های یکبار مصرف کاغذی

فروش لیوان های یکبار مصرف کاغذی نسبت به لیوان های یکبار مصرف دیگر بالاتر بوده و تولید آن ها بیشتر می‌باشد. استفاده از لیوان های یکبار مصرف کاغذی دارای مزایای بسیاری می‌باشد که توانسته آن ها را به جایگزین مناسبی برای لیوان های یکبار مصرف دیگر تبدیل کند. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

لایه کاغذی بیرونی لیوان های یکبار مصرف کاغذی با دست اصطکاک لازم را دارد و مانع از افتادن و لیز خوردن آن می‌شود. لیوان های یکبار مصرف کاغذی تجزیه پذیر هستند و به محیط زیست آسیبی وارد نمی‌کنند‌.

لیوان های یکبار مصرف کاغذی به عنوان لیوان های بی ضرر و بهداشتی شناخته شده و به فروش می‌رسند؛ این لیوان ها ساختاری ارگانیک و گیاهی داشته و مانع از بیماری و به خطر انداختن سلامتی افراد می‌شود.

پخت و عایق سازی این لیوان ها حین تولید، باعث می‌شود واکنش پذیری مواد اولیه آن کاهش یابد و به لیوان های سالم و بهداشتی تبدیل شوند.
امکان بازیافت لیوان های یکبار مصرف کاغذی وجود دارد و در طبیعت در مدت زمان کوتاهی تجزیه می‌شوند. تجزیه پذیری این لیوان ها، با تبدیل شدن آن ها به کود گیاهی همراه است و فرآیند سودمندی برای محیط زیست به شمار می‌رود.

از لیوان های کاغذی به عنوان لیوان های بیرون بر نیز استفاده می‌شود که علت آن عدم انتقال حرارت و عدم لیز خوردگی آن ها می‌باشد. فروش لیوان های کاغذی درب دار برای سرو نوشیدنی ها در بیرون صورت می‌گیرد. پوشش دهی لیوان های کاغذی با لایه پلی اتیلنی، موجب عدم انتقال حرارت مایعات داخل لیوان به بیرون آن می‌شود و نوشیدنی را گرم نگه می‌دارد. لیوان های کاغذی، در رستوران ها و کافه ها کاربرد فراوانی دارد و برای مشتریانی که نوشیدنی خود را به صورت بیرون بر سفارش می‌دهند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در نمایشگاه ها برای معرفی محصولات، از لیوان های کاغذی در سایز کوچک به عنوان تستر استفاده می‌شود. لیوان های کاغذی، لیوان های پر فروش یکبار مصرفی هستند که در نمایشگاه های خوراکی بسیار دیده می‌شوند‌.

فروش لیوان های کاغذی یکبار مصرف، با قیمت مناسبی صورت می‌گیرد که علت آن متریال ارگانیک و ارزان قیمت آن می‌باشد. فروش لیوان های کاغذی در سراسر کشور صورت می‌گیرد که برای تهیه آن، می‌توانید به وبسایت فروشگاه ما مراجعه نمایید. فروش لیوان های کاغذی به صورت سفارشی با چاپ طرح دلخواه وجود دارد؛ افراد می‌توانند برای چاپ طرح مورد نظر، لوگو یا تبلیغات خود بر روی این لیوان ها، سفارش خود را ثبت نمایند. لیوان های کاغذی ارگانیک و گیاهی، از پر فروش ترین لیوان های یکبار مصرف می‌باشند که سلامت افراد و محیط زیست را تهدید نمی‌کنند.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟