تولید ظرف کاغذی
ژوئن 30, 2021
مزیت لیوان کاغذی نسبت به لیوان پلاستیکی
ژوئن 30, 2021

جنس لیوان کاغذی

جنس لیوان کاغذی به دلیل استفاده از مایعات سرد و گرم باید به گونه ای باشد که مایعات درون لیوان کاغذی نفوذ نکند. جنس لیوان های کاغذی مقوای ساده نباید باشد و طرفی که داخل لیوان قرار می گیرد باید از جنسی آغشته به پلی اتیلن باشد. کاغذ پلی اتیلن همواره به دلیل خاصیت جنس ضد آب بودن آن مورد توجه اکثر تولید کنندگان و سرمایه گذاران در زمینه ساخت لیوان با جنس کاغذ و سایر ظرف های یکبار مصرف کاغذی بوده است.

استفاده از پوششی با جنس پلی اتیلن در این نوع لیوان های کاغذی باعث می شود تا اولا اینگونه از لیوان ها در محیط زیست زودتر بازیافت شوند و به محیط زیست کمترین صدمه را وارد نمایند و ثانیآ در تماس با مواد غذایی کمترین تاثیر شیمیایی بر روی آنها داشته باشند و کاملآ بهداشتی باشند. واردات کاغذ لیوان کاغذی از کشورهای مد نظر به صورت رول یا شیت امکان پذیر می باشد برای تامین کاغذ لیوان های یکبار مصرف و جنس مرغوب بهتر است با شرکت های معتبر واردات کاغذ مخصوص تولید لیوان کاغذی و ظروف یکبار مصرف در ارتباط باشید.

در تولید لیوان های کاغذی از کاغذی با جنس مرغوب استفاده می شود که در واقع کاغذی آغشته به پلی اتیلن است که مانع از ورود آب به داخل کاغذ می گردد .هم چنین در لیوان های کاغذی وجود پلی اتیلن با جنس مرغوب باعث شده است که از چسب برای چسباندن استفاده نشود تنها با هیتر و حرارت دستگاه اجزای مختلف لیوان با جنس کاغذی به یکدیگر می چسبند.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟