بشقاب و لیوان تم تولد پسرانه
بشقاب و لیوان تم تولد پسرانه
آوریل 21, 2022
ظروف یکبار مصرف چند قسمتی
ظروف یکبار مصرف چند قسمتی
آوریل 21, 2022

قیمت لیوان کاغذی دوجداره

لیوان کاغذی دوجداره از محصولات پر کاربردی است که طرفداران زیادی دارد. بیشتر رستوران ها و کافی شاپ ها از این لیوان ها برای سرو نوشیدنی استفاده می کنند. لیوان کاغذی دوجداره محصولی با کیفیت است و نسبت به لیوان های یکبار مصرف ساده قیمت بالاتری دارد. این لیوان ها دارای دوجداره هستند که در بین آن فضای خالی وجود دارد. این فضای خالی از داغ شدن لیوان هنگام سرو نوشیدنی های داغ جلوگیری می کند. قیمت لیوان کاغذی دوجداره به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از عوامل موثر در قیمت لیوان کاغذی دوجداره اندازه و سایز این لیوان ها می باشد. لیوان های دوجداره با سایز بزرگتر قیمت بالاتری دارند. همچنین تیراژ سفارش لیوان کاغذی دوجداره هم می تواند در قیمت این محصول موثر باشد. سفارش لیوان کاغذی با تیراژ بالا برای رستوران ها و کافی شاپ ها مقرون به صرفه تر می باشد.

لیوان های کاغذی دوجداره با طرح های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. استفاده از این لیوان ها با طرح آماده از قیمت مناسب تری برخوردار است. اما این امکان برای مشتریان عزیز مهیا است تا بتوانند لیوان کاغذی دوجداره را با طرح و آرم مورد نظر خود سفارش دهند که در این صورت باید قیمت بیشتری را برای خرید این محصول بپردازند. در چنین مواقعی سفارش تیراژ بیشتر از لیوان کاغذی دوجداره با طرح اختصاصی می تواند بر قیمت آن تاثیر بگذارد و خرید شما را مقرون به صرفه تر نماید.

مواد اولیه مورد استفاده برای تولید لیوان کاغذی دوجداره در کیفیت محصول و همچنین قیمت آن موثر می باشد و به شما توصیه می شود که در هنگام خرید لیوان کاغذی دوجداره علاوه بر قیمت به کیفیت آن هم توجه نمایید. اگر در تولید لیوان گاغذی دوجداره از مواد بی کیفیت استفاده شود، هنگام ریختن نوشیدنی داغ بوی نامطبوعی به مشام می رسد که اصلا خوشایند نیست. همچنین ممکن است سلامتی شما را به خطر بیاندازد و بنابراین در هنگام خرید لیوان کاغذی دوجداره هرگز کیفیت را فدای قیمت نکنید.

گروه تولیدی نواکاپ با داشتن سالها تجربه در زمینه تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی یکی ار معتبر ترین تولیدکنندگان می باشد که لیوان کاغذی دوجداره و سایر محصولات را با قیمت منصفانه به دست مشتریان خود می رساند. اگر شما برای کسب و کار خود نیاز به خرید لیوان کاغذی دوجداره دارید می توانید با کارشناسان ما از طریق شماره تلفن های ثبت شده بر روی سایت تماس گرفته و این محصول را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟