لیوان کاغذی دو جداره
لیوان کاغذی دو جداره
فوریه 21, 2020
لیوان کاغذی چای دار
لیوان کاغذی چای دار
فوریه 24, 2020

لیوان کاغذی قهوه دار

خرید لیوان کاغذی قهوه دار در انواعی از طرح و رنگ صورت می گیرد. لیوان یکبار مصرف قهوه از جمله پرفروش ترین سایز ظروف کاغذی برای نوشیدنی گرم قهوه محسوب می گردد. چنین محصولی با توجه به تنوع در کیفیت, از خواهان بسیار زیادی برخوردار می باشد و به صورت تک جداره و دو جداره تولید و در بازار به فروش می رسد.

قیمت لیوان کاغذی قهوه دار با توجه به تعداد سفارش داده شده و همچنین کیفیت کاغذ تعیین می گردد. ابعاد لیوان کاغذی قهوه دار, چایی, نسکافه و خیلی از نوشیدنی های دیگر بسته به انتخاب مشتری می باشد, اما لازم به ذکر می باشد که عمده تولیدات لیوان کاغذی ۹۰ سی سی برای قهوه مورد استفاده قرار می گیرد که به لیوان قهوه, شات, تستر و سمپل نیز شناخته می شود. طرح های لیوان کاغذی قهوه دار, بیشتر دارای طرح قهوه می باشد .

 

کاغذ لیوان کاغذی قهوه دار, کاغذ پلی اتیلن نام دارد که در گرماژ های متفاوت به صورت مات و گلاسه در داخل کشور و یا از کشور های دیگر وارد می شود. کاغذ استروک لیوان کاغذی دارای طرح های متنوعی می باشد که در ابعاد لیوان کاغذی قهوه دار برش داده شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

لیوان کاغذی قهوه دار یکی از انواع ظرف های یکبار مصرف می باشد که امروزه در کافی شاپ ها برای پذیرایی نوشیدنی های گرم استفاده می شود.

از دیگر ویژگی های مهم لیوان کاغذی قهوه دار می توان به عدم استفاده از چسب در ساخت و تولید این محصولات اشاره کرد . لیوان های کاغذی برای صرف نوشیدنی های سرد و گرم را در ابعاد و سایزهای مختلف استفاده می کنند. ابعاد کوچک تر مناسب نوشیدنی هایی با درجه دمایی بالا نیستند و از آن ها معمولا برای صرف نوشیدنی های سرد بیشتر استفاده می شود .

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟