لیوان کاغذی قهوه دار
لیوان کاغذی قهوه دار
فوریه 24, 2020
لیوان کاغذی درب دار
لیوان کاغذی درب دار
مارس 13, 2020

لیوان کاغذی چای دار

لیوان کاغذی چای دار نوعی از لیوان کاغذی است که با هدف صرفه جویی در وقت شاغلین مورد استفاده قرار میگیرد. در انتهای لیوان کاغذی چای دار نوع خاصی از چای سیاه و یا سبز قرار دارد که برای دم کشیدن آن تنها کافی است مقداری آب جوش به آن اضافه شود تا بتوان در کمتر از دو دقیقه یک چای داغ و لذیذ داشته و از میل نمودن آن لذت ببرید.

نُــــوا کاپ با استفاده از فناوری های نو و دستگاه های فوق پیشرفته و سریع بهترین کیفیت را با پایین ترین قیمت ممکن لیوان کاغذی چای دار را تولید می کند و مجوزهای لازم را از بالاترین مرجع بهداشتی ایران (سازمان غذا و دارو) دریافت کردیم تا محصولی در شاُن ایرانیان به نام لیوان کاغذی چای دار تقدیم سرزمین سبزمان کنیم .

از مزایای لیوان کاغذی چای دار میتوان به مقاومت در برابر نفوذ مایعات به پوشش داخلی ، فاقد هرگونه اثرات مضر و مواد پلیمری و نفتی پس از تماس با نوشیدنی ،حتی در دمای بالای ۱۰۰ درجه ،قابلیت بازیافت و تجزیه پذیری سریع در طبیعت ،قابلیت چاپ انواع طرح های تبلیغاتی و عمومی بر روی لیوان کاغذی چای دار ،قیمت مناسب و ارزان و کیفیت به مراتب بالاتر نسبت به انواع لیوان های یکبار مصرف دیگر .

لیوان کاغذی چای دار :

مناسب برای سفرها،
تفریحات،
مراسم جشن وعزا،
قهوه خانه ها،
سفره خانه های سنتی،
بوفه های بین راهی،
بوفه های مدارس و دانشگاه ها،
محل کار،
منزل
و…..

 

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟