قیمت لیوان کاغذی دوجداره
قیمت لیوان کاغذی دوجداره
آوریل 21, 2022
ظروف یکبار مصرف گیاهی
ظروف یکبار مصرف گیاهی
آوریل 21, 2022

ظروف یکبار مصرف چند قسمتی

یکی از محصولات جدیدی که به تازگی به بازار عرضه شده و توانسته نظر بسیاری از صاحبان مشاغل را به خود جلب نماید ظروف یکبار مصرف چند قسمتی می باشد. این ظروف که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند به چند قسمت تقسیم  شده اند و همین مساله باعث شده تا ظروف یکبار مصرف چند قسمتی بسیار کاربردی باشند. بسیاری از رستوران ها و کافی شاپ ها از ظروف یکبار مصرف چند قسمتی برای سرو غذاهای خود به مشتریان استفاده می کنند. همچنین این ظروف یکبار مصرف چند قسمتی انتخاب بسیار مناسبی برای کترینگ ها می باشد که غذای را به صورت بیرون بر به مشتریان خود عرضه می کنند. کیفیت این ظروف یکبار مصرف چند قسمتی به قدری بالاست که حتی کارخانجات مواد غذایی هم برای بسته بندی محصولات خود می توانند از این ظروف استفاده کنند.

برای تولید ظروف یکبار مصرف چند قسمتی از مواد مختلفی استفاده می شود. این ظرف ها در سه جنس آلومینیومی، پلاستیکی، و گیاهی تولید و به بازار عرضه می شود و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود این هر کدام از این ظروف را خریداری نمایید. یکی دیگر از ویژگی های بارز این ظرفها داشتن درب هایی است که به خوبی بر روی ظروف یکبار مصرف چند قسمتی قرار می گیرد و از مواد داخل آن محافظت می کند. نمونه های مختلفی از این ظروف یکبار مصرف چند قسمتی تولید و در بازار وجود دارد اما با این حال اگر شما شکل و یا اندازه خاصی مد نظر دارید می توانید به صورت اختصاصی این ظروف را سفارش و خریداری نمایید.

مجموعه نواکاپ همواره در تلاش است تا محصولات با کیفیت را تولید و به بازار عرضه نماید. این مجموعه با به کار گیری نیروهای متخصص، ماشین آلات پیشرفته و به روز دنیا و استفاده از مواد اولیه مرغوب جهت تولید محصولات خود به ویژه ظروف یکبار مصرف چند قسمتی یکی از معتبرترین های این صنعت است و در این سالها توانسته اعتماد بسیاری از مشتریان را به خود جلب نماید. اگر شما صاحب رستوران، کترینگ و یا کافی شاپ هستید و برای کسب و کار خود نیاز به خرید ظروف یکبار مصرف چند قسمتی دارید می توانید این محصول را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از این مجموعه خریداری نمایید. برای این کار کافیست با شماره تلفن های روی سایت تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید و خرید خود را در کمترین زمان در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟