چاپ لیوان کاغذی ارزان
چاپ لیوان کاغذی ارزان
مارس 17, 2020
لیوان تبلیغاتی
لیوان تبلیغاتی
می 14, 2020

لیوان چای دار

لیوان کاغذی چای دار یک محصول جدید میباشد که فقط با استفاده از آبجوش یک چای گوارا و دلنشین میل مینمایید.

داخل لیوان کاغذی چای دار مقدار 2تا 4گرم چای مورد نظر قرار میگیرد و با یک لفافه ابریشمی که در تی بگ چای هم مورد استفاده قرار میگیرد پوشانده میشود و زمانی که لیوان کاغذی را برعکس مینمایید چای به زمین نمیریزد.

لیوان کاغذی های چای دار طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است

لیوان چای دار (11)

طرز تهیه لیوان کاغذی چایدار

برای آنکه بتوان لیوان کاغذی چایدار تهیه نمود لازم است تا با استفاده از دستگاه های مخصوص ابتدا لیوان طراحی لیوان چای دار و ساخته شود، در ادامه چای به انتهای آن اضافه شده و در نهایت برای حفظ چای در انتهای لیوان یک روکش توری مانند بر روی چای و در انتهای لیوان چای دار قرار داده می شود تا از خارج شدن چای از لیوان چای دار در اثر جا به جایی جلوگیری شود.

مزایای استفاده از لیوان کاغذی چای دار

همانطور که گفته شد بسیاری از افرادی که شاغل هستند لازم دارند تا در صبح به سرعت حاضر شده، صبحانه را میل نموده و عازم محل کار خود شوند. دم نمودن چای یکی از وقتگیر ترین اعمالی است که هر صبح می تواند زمان زیادی را از شاغلین بگیرد از این رو بسیاری از شاغلین در حال حاضر از لیوان کاغذی چای دار استفاده می کنند این کار سبب می شود تا برای آماده شدن چای تنها دقایقی صرف جوش آمدن آب کرده باشید و در مدت زمان کوتاهی صبحانه خود را به همراه چای تازه دم میل نموده و پس از لیوان چای دار به محل کار خود روید.

قیمت لیوان کاغذی چای دار

یکی از سوالاتی که بسیاری از مشتریان لیوان چای دار در رابطه با آن از کارشناسان ما سوال می پرسند در رابطه با قیمت این دسته از لیوان کاغذی است. در رابطه با پاسخ به این سوال می توان اینطور گفت که لیوان چای دار به عنوان یکی از برترین و بزرگترین گروه های تولید کننده لیوان کاغذی چای دار در ایران شناخته می شود و از این رو است که قیمت محصولات لیوان چای دار با توجه به حجم سفارش لیوان کاغذی چای دار شما میتواند متغیر باشد از این رو توصیه میکنیم تا برای دریافت قیمت لیوان کاغذی چای دار و همچنین ثبت سفارش خرید لیوان کاغذی چای دار با شماره های موجود بر روی وب سایت لیوان چای دار تماس حاصل فرمایید.

لیوان چای دار (1)

در گذشته استفاده از لیوان ها و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی بسیار متداول بود. اما به مرور زمان و با آشکار شدن معایب و مضرات این نوع ظروف، از جمله تهدیدات سلامتی به واسطه خوردن و آشامیدن خوراکی ها و مایعات گرم و همچنین تجدیدناپذیر بودن ظرف های پلاستیکی در طبیعت، ظروف و لیوان های کاغذی جایگزین ظروف و لیوان های پلاستیکی شدند. استفاده از لیوان و ظروف کاغذی آنچنان متداول شد که تولیدکنندگان را بر آن داشت تا این ظروف و لیوان ها را مطابق با انواع سلیقه ها و انتظارات مختلف تولید و عرضه کنند.

امروزه لیوان های کاغذی به دلیل سبکی، ارزان قیمت بودن و عدم نیاز به شستشو، خصوصا در مراسم ها، محل کار و فضاهای بیرون از منزل بسیار مورد استفاده هستند. این لیوان های پرکاربرد اغلب جهت نوشیدنی های سرد و گرم از جمله چای، قهوه، آب میوه و… مورد مصرف قرار می گیرند. با توجه به اینکه چای یکی از محبوبترین نوشیدنی ها در کشور ما محسوب می شود و طرفداران بسیاری دارد، تولیدکنندگان لیوان های کاغذی، نوع خاصی از لیوان را به بازار عرضه کردند که به لیوان چای  دار معروف است.

همانطور که از نامشان پیداست، لیوان های چای دار به همراه انواع گوناگون چای، سازگار با طبع و سلیقه های مختلف مصرف کنندگان، تولید و به بازار عرضه می شوند. انواع چای از جمله چای دارچین، چای سبز، چای سیاه، چای ترش و دیگر گونه های چای در این لیوان های کاغذی موجود هستند.

لیوان چای دار (4)

در واقع با خریداری لیوان چای دار، یک لیوان کاغذی به همراه چای مورد علاقه، به مشتری تحویل داده می شود. چای موجود در لیوان های کاغذی چای دار به مقدار 4-2 گرم، در انتهای لیوان داخل یک کیسه ابریشمی قرار داده شده است. مراحل تولید لیوان چای دار توسط دستگاه و در شرایط بهداشتی انجام می پذیرد. در نهایت مصرف کنندگان این محصول، با کمترین هزینه یک لیوان چای آماده و ارگانیک خواهند داشت.

لیوان چای دار

لیوان چای دار که با نامهای تی کاپ (tea cup)، لیوان طعم دار، لیوان تی بگ دار و چای لیوان کاغذی نیز شناخته می شود، نوعی لیوان کاغذی است که جهت سهولت مصرف چای و با در نظر گرفتن علایق و سلیقه های مختلف، با انوع چای همراه شده است. در لیوان چای دار، همراه بودن چای دلخواه با لیوان کاغذی، باعث صرفه جویی در وقت و هزینه خریدار می شود و تهیه این محصول برای مصرف کنندگان چای مقرون به صرفه تر خواهد بود.

تولیدکنندگان لیوان چای دار، چای را در کیسه های ابریشمی قرار داده و در انتهای هر لیوان جایگذاری می کنند. به دلیل سهولت مصرف چای به این شیوه، لیوان های چای دار محبوبیت خاصی در میان دوستداران چای دارند. طرز درست کردن چای در این لیوان ها مشابه تهیه چای کیسه ای است، به این صورت که تنها با ریختن آب جوش در لیوان، چای آماده نوشیدن خواهد شد.

لیوان چای دار (3)

انواع لیوان چای دار

لیوان های چای دار در انواع مختلفی تولید می شوند. بیشتر این لیوان های کاغذی به صورت تک جداره و دو جداره با سطح خارجی برجسته و کرکره ای موجودند. این محصول می تواند با سفارش مشتریان در ابعاد مطلوب سفارش دهنده تولید و تحویل داده شود. همچنین امکان طراحی لوگو، نوشته یا طرح دلخواه سفارش دهندگان بر روی بدنه لیوان امکان پذیر می باشد.

انواع چای موجود در لیوان های چای دار

هر یک از لیوان های چای دار حاوی چای سازگار با سلیقه ای خاص می باشد. در لیوان های چای دار با توجه به تنوع طبع و سلایق، چای های مختلفی نیز قرار داده شده است. چای و دمنوش های گیاهی موجود در لیوان چای دار، علاوه بر طعم دلخواه، دارای خواص درمانی ویژه ای نیز هستند. موارد زیر از این گونه ها هستند:

  • چای سیاه کله مورچه ای
  • چای سبز
  • چای قرمز
  • چای هل
  • چای دارچین
  • چای بهارنارنج
  • چای گل گاوزبان
  • چای نعنا
  • چای کاکوتی
  • چای لیموترش
  • چای شاهسپران

و انواع گیاهان دارویی که به صورت دمنوش های آماده و ارگانیک در لیوان های چای به سرعت تهیه و آماده نوشیدن می شوند. به این ترتیب لیوان های چای دار، انتخاب و آماده سازی چای دلخواه در سریع ترین زمان ممکن را برای طرفداران چای، میسر نموده اند. تولیدکنندگان لیوان چای دار در فرایند تهیه مواد اولیه و تولید، تنوع طبع مصرف کننندگان چای را در نظر گرفته و انواع مختلفی از چای را تهیه و در لیوان ها جایگذاری می کنند.

لیوان چای دار (2)

مزایای استفاده از لیوان چای دار

لیوان های چای دار برای استفاده تمامی طرفداران چای، خصوصا” افراد شاغل، بسیار مناسبند. به دلیل مشغله های فراوان در زندگی امروز، تهیه چای برای شاغلین کار نسبتا زمان بری است، به همین دلیل اغلب افراد پرمشغله علیرغم تمایل به مصرف چای، از نوشیدن آن در وعده صبحانه یا نیمروز منصرف می شوند. در نتیجه از هر راهکار مناسب که  از اتلاف وقت و هزینه آنها جلوگیری کند، استقبال می کنند. بنابراین تهیه و استفاده از این لیوان ها می تواند در زمان افراد صرفه جویی کند و آنها را از لذت نوشیدن چای آماده بهره مند سازد.

موارد استفاده از لیوان چای دار

این لیوان ها به دلیل تسریع آماده سازی چای بسیار پرطرفدارند. تمامی کسانی که از نوشیدن چای لذت میبرند، مخاطبان اصلی این محصول هستند. لیوان چای دار با فراهم کردن لوازم و مواد مورد نیاز(چای)، بهترین گزینه برای کسانی است که به دلیل مشغله های فراوان فرصت کافی برای آماده سازی چای را ندارند و از طرفی به نوشیدن چای علاقه مند هستند. همچنین لیوان چای دار به دلیل صرفه جویی در وقت و هزینه پذیرایی، در مراسمات، جشن ها، میهمانی ها و مکان هایی مانند هتل ها، ادارات، بیمارستان ها، رستوران ها، مراکز آموزشی و… نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

بسته بندی لیوان چای دار

لیوان های چای دار در بسته بندی های تکی، دوتایی، 10 تایی، 20 تایی، 50 تایی تا کارتن های 400 تایی به بازار عرضه می شوند. بسته به سفارش مشتریان، نوع لیوان، اندازه لیوان و … بسته بندی آن می تواند متغیر باشد. با توجه به کاربرد لیوان کاغذی برای مصارف خوراکی، همانند فرایند تولید، مرحله بسته بندی نیز لزوما بایستی به صورت اصولی و با رعایت کامل نکات بهداشتی صورت گیرد.

قیمت لیوان چای دار

قیمت لیوان چای دار به عوامل مختلفی از جمله تک جداره یا دو جداره بودن لیوان، میزان پیچیدگی طرح بدنه آن در لیوان های سفارشی، اندازه لیوان چای دار، هزینه تولید و عوامل دیگر وابسته است. اما در صورت سفارش با تیراژ بالا و در بسته بندی های پرتعداد، خرید مشتری شامل تخیف ویژه خواهد شد.

لیوان چای دار

با توجه به سبک زندگی پرسرعت امروز، افزایش مصرف لیوان کاغذی و همچنین نیاز طرفداران چای به تهیه و آماده سازی سریع آن، سبب شد که تولیدکنندگان محصولی تلفیقی را تولید و در اختیار مشتریان قرار دهند. لیوان چای دار با در نظر گرفتن تنوع طبع مشتری توسط تولیدکنندگان، محتوی چای هایی با طعم ها و خواص مختلف، تولید و عرضه شده است.

مشتریان و سفارش دهندگان این محصول می توانند لیوان چای دار را در تعداد بالا و به صورت عمده خریداری نمایند تا خرید آنها شامل تخفیفات ویژه شود. از آنجایی که در فرایند تهیه و تولید مواد خوراکی رعایت بهداشت امری مهم و ضروری است، خرید لیوان چای دار نیز بایستی از تولیدکنندگان و فروشندگان معتبر صورت گیرد. ما لیوان چای دار را با بهترین قیمت و کیفیت، در شرایطی کاملا بهداشتی تولید و عرضه می کنیم. برای سفارش لیوان چای دار با همکاران ما در تماس باشید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟