لیوان کاغذی تبلیغاتی
لیوان کاغذی تبلیغاتی
نوامبر 29, 2019
کمربند جداره دوم لیوان کاغذی
کمربند جداره دوم لیوان کاغذی
دسامبر 7, 2019

طراحی لیوان کاغذی

از آنجایی که طراحی در هر محصولی اولین نکته در وجه بصری یک محصول شمرده میشود ، لیوان کاغذی نیز از این قاعده به دور نیست و در نگاه اول این طرح چاپ شده روی لیوان کاغذی است که دیده میشود.

برای طراحی لیوان کاغذی قالب مخصوص طراحی لیوان کاغذی سایزهای مختلفی دار که گروه تولیدی لیوان کاغذی جام کاپ در حال حاضر بیشتر تولید لیوان کاغذی 220 سی سی را انجام میدهد. حال ما نیز در مورد لیوان کاغذی 220 سی سی صحبت میکنیم که در طراحی لیوان کاغذی چند مورد است که رعایت آنها الزامی میباشد که اولین این است که نرم افزار پیشنهادی ما برای طراحی لیوان کاغذی کُرل است که ساده آن و پرکاربرد در فضای طراحی خطی نیز شمرده میشود.

نکته بعدی که حتما باید رعایت شود این است که حتما طرح ارسالی لیوان کاغذی شما باید با فرمت رنگی باشد و از ارسال طرح لیوان کاغذی با فرمت باید بپرهیزید زیرا آر جی بی برای نمایش در مانیتور میباشد و در چاپ لیوان کاغذی رنگ آن تغییر میکند.

نکته انتهایی کیفیت عناصر بصری موجود در طرح لیوان کاغذی میباشد که نباید کیفیت آنها پایین باشد و ترجیحا مثلا برای چاپ لوگو روی لیوان کاغذی ، شما به جای اینکه از فایل استفاده کنید از فایل اصلی لوگوی موجودتان استفاده کنید تا در چاپ لیوان کاغذی افت کیفیت پیدا نکند.

نکاتی برای طراحی لیوان کاغذی

در چاپ لیوان کاغذی با طرح عمومی خصوصا زمانی که کاغذ آن مات باشد نیازی به اعمال این قوانینی که در پایین آمده نیست اما برای لیوان کاغذی با چاپ اختصاصی نکته ای در طراحی وجود دارد که اختصارا به توضیح آن میپردازیم:

زمانی که طراح شما در حال طراحی لیوان کاغذی در قالب اختصاصی گروه تولیدی لیوان کاغذی جام کاپ است نباید تمام قالب را از رنگ استفاده کند ، زیرا در مراحل تولید لیوان کاغذی اگر جاهایی که از قبل معین شده که سفیدی داشته باشد ، جوهر یا مرکب پایه آب بروی آن چاپ شود اصطلاحا در زمان اتو شدن استروک لیوان کاغذی به شکل صحیح دوخته نمیشود و باعث نشتی آب یا مایعات پس از تولید لیوان کاغذی میگردد.

بنابراین همانطور که در تصویر قالب لیوان کاغذی که در زیر مشاهده میکنید از بالا و سمت راست و پایین کار نیبایست که سفیدی های آن را محاسبه کنید تا مشکلی در پخش شدن رنگ روی لیوان کاغذی و یا آب دادن لیوان کاغذی پس از تولید پیش نیاید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟