سایز های لیوان کاغذی
سایز های لیوان کاغذی
نوامبر 29, 2019
دستگاه تولید لیوان کاغذی
دستگاه تولید لیوان کاغذی
نوامبر 29, 2019

قیمت لیوان کاغذی

قیمت پخش لیوان کاغذی بسته به نوع و کیفیت کاغذ تولید، در بازار متغیر می باشد و با قیمت های بالاتر هم به فروش می رسد، اما این در صورتی است که تولید استاندارد مد نظرتان باشد.

مهمترین وجه تمایز قیمت لیوان کاغذی جام کاپ قیمت مقرون به صرفه و کیفیت تولید بسیار خوب است که با توجه به میزان سفارش قیمت کاهش می یابد.

قیمت انواع لیوان کاغذی

نوع ظرف

حداقل سفارش

قیمت واحد

زمان تحویل

لیوان 70CC

10.000

 

دو هفته

لیوان 220CC

5.000

230 تومان

5 روز

لیوان 360CC

10.000

دو هفته

دو جداره 220CC

2.000

 

دو هفته

دو جداره 360CC

2.000

 

دو هفته

پیش دستی

5.000

یک هفته

در واقع پس از اینکه انتخاب مواد و چاپ الزامات را در قیمت لیوان کاغذی برآورده کرد، آزمایش به پیوندی تبدیل می شود که نمی توان آن را نادیده گرفت و این وسیله ای ضروری برای تولید لیوان های کاغذی با کیفیت بالا است که به منظور بهبود دقت تشخیص لیوان های کاغذی، قیمت لیوان کاغذی با یک دستگاه تست نشت فشار را برآورد می شود. اصل تشخیص کیفیت برای برآورد قیمت لیوان کاغذی این است که مقدار مناسبی از محلول را به لیوان کاغذی اضافه کنید و تحت فشار معین، بررسی کنید که آیا لیوان کاغذی مناسب است یا خیر و با توجه به اینکه محلول از لبه و پایین لیوان کاغذی خارج می شود یا خیر که علاوه بر استفاده از ابزار دقیق، سه پاس بازرسی باید در طول فرآیند برآورد قیمت لیوان کاغذی در تولید بررسی شود.

لیوان های کاغذی در سراسر کشور به جای ظروف مورد استفاده قرار می گیرند و قیمت لیوان کاغذی محصولی است که دارای ویژگی های الزامات بی پایان است، زیرا می توان از لیوان های کاغذی در گردهمایی های خانوادگی، بیمارستان ها، مهمانی های تجاری، استفاده در دفتر یا هر گردهمایی استفاده کرد و با محبوبیت روزافزون، تهیه و تولید و قیمت لیوان کاغذی مقرون به صرفه به یکی از سودآور ترین مشاغل در کشور تبدیل شده است.

زیرا یکی از رایج ترین دلایل محبوبیت گسترده لیوان های کاغذی، قیمت لیوان کاغذی است و سازگار با محیط زیست و برای محیط زیست بی خطر است که یکی از ساده ترین راه ها برای ساختن زمین بدون پلاستیک می باشد و در مقایسه با لیوان های پلاستیکی، لیوان های کاغذی راحت تر خرد می شوند و علاوه بر قیمت لیوان کاغذی اقتصادی، عاری از تمام عناصر سمی طبیعت است. برای جلوگیری از نشت مایع و خیساندن کاغذ روی آن و با پلاستیک یا موم پوشانده شده اس که آن ها با استفاده از دستگاه تولید لیوان کاغذی تولید می شوند.

قیمت لیوان کاغذی و انواع آن

قیمت لیوان کاغذی به شکل متفاوتی به مدل های مختلف لیوان ها بر اساس دسته بندی طراحی ، بستگی دارد و در مورد استفاده از لیوان های کاغذی از نظر طرح، اندازه، چاپ، رنگ، شکل و غیره تنوع زیادی وجود دارد. اپراتور ظاهر، عملکرد نشت، ناحیه اتصال و تمیزی لیوان کاغذی را هر نیم ساعت بررسی می کند و پرسنل کنترل کیفیت 5 بار در هر شیفت بازرسی انجام می دهند که آن ها علاوه بر بررسی موارد فوق، پارامترهای لیوان کاغذی، جلوه های چاپ و قیمت لیوان کاغذی را نیز بررسی می کنند. همچنین کنترل کیفیت محصولات لیوان کاغذی که در جعبه ها شکل می گیرند باید با توجه به نسبت نمونه برداری مجدد قیمت لیوان کاغذی برآورد می شود.

برای لیوان های کاغذی مختلف، استانداردهای آزمایش و روش های آزمایش متفاوتی اتخاذ شده است و به عنوان مثال قیمت لیوان کاغذی برای نوشیدنی سرد و نوشیدنی گرم و فشار برای نشت یابی متفاوت است و فنجان های نوشیدنی داغ علاوه بر استفاده از دو روش بالا برای تشخیص نشتی، مستقیماً با قهوه نیز آزمایش می شوند تا اطمینان حاصل شود که محصولات با نیازهای خاص مشتریان مطابقت دارند و با توجه به قیمت لیوان کاغذی مناسب می توانید بازار محصول خود را توسعه دهید.

از افزایش استفاده از محصولات کاغذی در زندگی روزمره و ویژگی های راحت و سازگار با محیط زیست محصولات کاغذی، متوجه می شویم که محصولات کاغذی مانند لیوان، کاسه، سطل کاغذی بادوام ترین ظروف سبز رنگ در آینده خواهند بود و قیمت لیوان کاغذی مناسب یک فرصت بزرگ برای اکثر تولید کنندگان لیوان کاغذی است.

نکات مهم تعیین قیمت لیوان کاغذی

نحوه تعیین قیمت لیوان کاغذی به قدرت خود شرکت بستگی دارد و در این مسیر نکات زیر ارزش توجه دارد. اول اینکه بازار موجود را حفظ کنید و شرکت های لیوان کاغذی باید کار خود در تعیین قیمت لیوان کاغذی را دقیق و مدبرانه انجام دهند، تخصص کارخانه را کاملاً بازی کنند و مشتریان و بازار موجود را حفظ کنند. همچنین لازم است بازارهای جدید را توسعه دهید که با توسعه محصولات جدید مشتریان بیشتری را جذب کنید.

به عنوان مثال، قیمت لیوان کاغذی لوله ای برای مشتری باید مقرون به صرفه باشد تا بستنی را نگه دارد که بستنی را می توان به راحتی بیرون کشید که برای خوردن راحت است و در عین حال شکل زیبا می تواند مصرف کنندگان را برای خرید این محصول جذب کند. در نتیجه مشاهده می شود که افزودن عناصر شخصی به لیوان های کاغذی کوچک در گشایش بازار نقش داشته است.

نکته دیگر در تعیین قیمت لیوان کاغذی، این است که استانداردهای سختگیرانه صنعت را ایجاد کنید و ورود برخی تولیدکنندگان بی رویه لیوان کاغذی رقابت بی نظمی را در بازار لیوان کاغذی به همراه داشته است که جنگ سازندگان قیمت لیوان کاغذی را تحت تأثیر قرار داده است که مجموعه ای از اقدامات بهداشتی و مدیریت ایمنی بسته بندی ایجاد شده و استانداردهای صنعتی سخت گیرانه تری ایجاد شده است و رفع موانع ورود به این بازار به اولویت اصلی این صنعت تبدیل شده است.

قیمت لیوان کاغذی که یک وسیله یکبار مصرف است به قیمت کاغذ و هزینه های بازیافت بستگی زیادی دارد و برای جلوگیری از نشت مایع (یا خیساندن) کاغذ، اغلب با پلاستیک پوشانده می شود. در کشور ما، کسب و کار ساخت لیوان با توجه به قیمت لیوان کاغذی یکی از سودآور ترین فرصت های تجاری در مقیاس کوچک است که می‌توانید لیوان‌ های کاغذی را از کاغذ بازیافتی که عمدتاً در سراسر کشور استفاده می‌شود تولید کنید.

عوامل مهم قیمت لیوان کاغذی

قیمت لیوان کاغذی به شکلی است که باید برآورد کنید که یک شرکت لیوان کاغذی چقدر سود می کند و فرصت بازار اولین قدم در مراحل ساده است تا بدانید چگونه می توانم یک تجارت لیوان کاغذی را راه اندازی کنید. همچنین در این گام، تقاضای روزافزون در بازارهای نیمه شهری و شهری، مانند قابل قبول بودن کیفیت، گشایش زنجیره‌های غذایی بین‌المللی و محصولات دوستدار محیط زیست، تولید و توزیع لیوان‌های کاغذی را به شکل بی سابقه ای در کشور قابل استفاده کرده است و لیوان‌های کاغذی از کاغذهای مخصوص مواد غذایی تهیه می ‌شوند که جایگزینی سریع برای پلاستیک و هم خانواده‌های آن هستند و اکثرا برای همه اهداف پذیرایی از آن ها استفاده می شود.

همچنین نوع چاپ مربوطه در قیمت لیوان کاغذی اثر گذار است و در فرآیند تولید لیوان کاغذی با استفاده از تکنیک چاپ فلکسو، رول کاغذ در چاپگر فلکسو قرار می گیرد، سپس از دستگاه رول فرمینگ عبور می کند و به دستگاه شکل دهی لیوان کاغذی منتقل می شود که این چاپ روشی است که بر روی سطح مواد نقش می بندد و لیوان های کاغذی چشمگیر و منحصر به فردی ایجاد می کند.

همچنین در چاپ سیلک قیمت لیوان کاغذی متفاوت است زیرا کاغذ از دستگاه رول فرمینگ و سپس از دستگاه فرم دهی لیوان کاغذی عبور داده می شود و بعد از اینکه فنجان ها شکل گرفتند، برای چاپ سیلک و خشک شدن منتقل می شوند و البته چاپ سیلک یک تکنیک چاپ ساده و ارزان است. با این حال، این تکنیک فقط باید برای لوگوها، تصاویر تک رنگ و نه بافت های خیلی پیچیده اعمال شود.

بررسی کیفیت و بسته بندی نیز در تعیین قیمت لیوان کاغذی اثر گذاری دارد و این آخرین مرحله در فرآیند تولید لیوان کاغذی می باشد و به بخش بازرسی منتقل می شود و قیمت لیوان کاغذی با کیفیت باید معیارهای زیر را تضمین کنند زیرا کف لیوان محکم، چسبندگی بالا، عدم وجود جوهر لکه بر روی فنجان ها، سازگار با محیط زیست و ایمن برای مصرف کنندگان است. زیرا تمام لیوان های کاغذی تولید شده توسط از جوهر سویا در فرآیند چاپ استفاده می کنند و این یک جوهر غذایی است که حاوی فلزات نیست و استانداردهای وزارت بهداشت را برای بهداشت و ایمنی مواد غذایی تضمین می کند.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟