چاپ طرح روی لیوان کاغذی
ژوئن 30, 2021
کاسه کاغذی
ژوئن 30, 2021

ظرف کاغذی ارزان

ظروف یکبار مصرف می توانند از جنس پلاستیک ، کاغذ ، مقوا و…باشند که به شکل های مختلف مانند لیوان کاغذی ارزان ، ظرف، کاسه های کاغذی ارزان تولید و به بازار عرضه می شوند. اگر به دنبال ظرف کاغذی ارزان هستید این ظرف های کاغذی ارزان قیمت و با کیفیت را می توانید با چاپ طرح دلخواهتان در اختیار داشته باشید. تیم نوواکاپ با تجربه و سابقه ای که در تولید لیوان ها و ظرف های کاغذی با کیفیت و ارزان دارد می تواند تجربه شیرینی از استفاده از این محصولات برای شما رقم بزند. ما طیف گسترده ای از ظرف کاغذی ارزان تک جداره و چند جداره مناسب برای غدا های سرد و گرم را در اختیار شما میگذاریم.

تولید ظرف کاغذی به این صورت است که پس از انجام طراحی مورد نظر ،کار بر روی مقوا PE مات یا گلاسه چاپ می شود و سپس با قالب مخصوص تیغ زنی می شود و سپس برای تولید ظرف کاغذی در داخل دستگاه ظرف سازی قرار میگیرد. عموما ظرف های کاغذی که در مجالس و پذیرایی ها قرار می گیرند کاملا بهداشتی هستند و از نظر اقتصادی ارزان و مقرون به صرفه اند.

ظرف های کاغذی  ارزان تر هستند و پس از استفاده، بهتر قابل بازیافت است و کمتر به محیط زیست صدمه وارد می نماید. بر روی ظرف های کاغذی ارزان نیز می توان طراحی ها و نوشتهای دلخواه خود را چاپ کرد تا هم جنبه تبلیغاتی داشته باشد و هم زیباتر به نظر می رسد. این ظرف های کاغذی در کافی شاپ ها و فست فودی ها نیز به شدت کاربردی اند که هم از نظر بهداشتی و انتقال حرارت مواد خوراکی و هم از نظر اقتصادی و ارزان بودن کاربردی تر هستند و باعث بالا رفتن محبوبیت ظرف های کاغذی می شوند.

 

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟