فروش عمده ظروف یکبار مصرف
فروش عمده ظروف یکبار مصرف
آگوست 7, 2020
لیوان یکبار مصرف
لیوان یکبار مصرف
سپتامبر 22, 2020

سفارش لیوان کاغذی با طرح دلخواه

مزایای تبلیغ و سفارش لیوان کاغذی با طرح دلخواه

  • لیوان های کاغذی دارای مواد اولیه پلی اتیلنی با مقاومت بالا در برابر مایعات داغ می باشند
  • لیوان های کاغذی به صورت یکبار مصرف بوده و در تولید آنها کلیه نکات بهداشتی رعایت می شود
  • چاپ و سفارش لیوان کاغذی با طرح دلخواه و طرح های گوناگون و اختصاصی باعث جلب توجه مصرف کننده در هنگام نوشیدن مایعات می شود
  • عمدتا چاپ و سفارش لیوان کاغذی با طرح دلخواه و طرح های گوناگون در تیراژ بالایی صورت می گیرد و در تیراژ پایین تر, نیازمند صرف هزینه بالایی می باشد .

لازم به ذکر می باشد که قیمت چاپ و سفارش لیوان کاغذی با طرح دلخواه نسبت به لیوان های کاغذی طرح عمومی بیشتر می باشد.

سفارش لیوان کاغذی با طرح دلخواه یکی از خدمات این مرکز می باشد که در تیراژ بالا در گروه تولیدی نُــــوا کاپ با بالاترین کیفیت انجام می گیرد. همچنین سفارش لیوان کاغذی با طرح دلخواه در مجالس، همایش و یا به صورت عمومی و برای استفاده همگان برای مهمانی ها و مراسم انجام می گیرد.

لیوان کاغذی یکی از اقلام پرمصرف در مناسبات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی می باشد و همچنین مدت زمانی است که جایگزین لیوان های شکستنی در مهمانی ها و مراسم خصوصی نیز شده است.

لیوان کاغذی بسیاری از معایب لیوان های یکبار مصرف پلاستیکی را ندارد و به همین جهت مدت ها است که سفارش لیوان کاغذی که می توان با طرح دلخواه آن را سفارش داد، با استقبال فراوانی روبرو شده است.

لیوان کاغذی برخلاف لیوان های یکبار مصرف پلاستیکی، در هنگام سرو نوشیدنی داغ، دست را نمی سوزاند و تغییر فرم نمی دهد. همچنین لیوان یکبار مصرف کاغذی بر طعم و بوی نوشیدنی داخل آن اثری نمی گذارد و واکنش های شیمیایی مضر ایجاد نمی کند و برای بدن انسان هیچ ضرری ندارد.

دیگر آنکه سفارش لیوان کاغذی با طرح دلخواه برای کسانی که دوست دار طبیعت هستند و دغدغه حفاظت از محیط زیست را دارند، انتخابی درست تر می باشد تا استفاده از لیوان های یکبار مصرف پلاستیکی تجزیه ناپذیر. لیوان های کاغذی قابل بازیافت بوده و پس از مصرف، بازیابی می شوند و به چرخه تولید بازمی گردند که از شیوه مصرف پایدار که سازگار با طبیعت است، پیروی می کند.

مهم ترین امتیاز سفارش لیوان کاغذی، چاپ پذیری آن ها می باشد و می توان انواع گرافیک ها و نگارش های مورد نظر را با طرح دلخواه بر روی لیوان تصویر نمود که تبلیغاتی مطلوب و ماندگار به حساب می آید.

طرح مناسب بر روی لیوان کاغذی

نخستین گام برای سفارش لیوان کاغذی با طرح دلخواه انتخاب طرح مناسب بر روی آن می باشد. طرحی که بر روی لیوان کاغذی چاپ می شود، به چند صورت انتخاب می شود. نخست آنکه این طرح می تواند برای استفاده عموم مردم باشد که در این صورت سفارش طرح دلخواه در سبک های گوناگون می باشد. به طور مثال، یکی از این موارد، مناسبات ملی و مذهبی می باشد.

طرح های مرتبط یا عیدهای نوروز، یلدا، ماه های محرم، عزاداری ها و مراسم آیینی از جمله این موارد می باشد. همچنین سفارش لیوان کاغذی برای جشن های خصوصی مانند تولدها، جشن های کودکان، ازدواج و … . سبک دیگری از طرح هایی است که به صورت دلخواه بر روی لیوان کاغذی چاپ می شود.

علاوه بر موارد گفته شده، سفارش لیوان کاغذی با طرح دلخواه برای ارگان ها، رستوران ها، کافه ها، مجموعه ها، شرکت ها و برندها نیز انجام می گیرد که در این صورت بسیار اهمیت دارد که چه طرحی با چه نوشته و نشانه ای بر روی لیوان کاغذی چاپ می شود.

به هر صورت این بخشی از شناسه و چهره برند مورد نظر می باشد و در نگاه مخاطب به مجموعه تأثیر فراوانی دارد. سفارش لیوان کاغذی با طرح دلخواه برای سمینارها، همایش ها و همچنین برای استفاده روزانه از پرسنل مجموعه یا مهمانان مورد استفاده قرار می گیرد.

در سفارش لیوان کاغذی با طرح دلخواه برای سازمان ها و مجموعه ها، چند نکته اهمیت فراوانی دارد که در ادامه ذکر می گردد. نخست آنکه باید از گرافیک های با کیفیت با وضوح بالا استفاده شود تا در خروجی نیز رزولوشن تصویر چاپ شده بالا و چشم نواز باشد. تصاویر تار و بی کیفیت، برند شما را غیر حرفه ای و سطح پایین نشان می دهند.

دیگر آنکه بهتر است در هنگام سفارش لیوان کاغذی با طرح دلخواه از تصاویر گرافیکی خلوت و ساده استفاده شود زیرا سطح لیوان یکبار مصرف کوچک است و قرار گرفتن اطلاعات زیادی بر روی آن نه تنها توسط مخاطب به چشم نمی آید، بلکه نادیده گرفته می شود.

مانند یک قلاب عمل کنید. یک نشانه یا عبارتی کوچک و یا تصویری گیرا بر روی لیوان کاغذی چاپ نمایید و مخاطب هدف را به خود جلب کنید تا بخواهد بیشتر با مجموعه تعامل داشته باشد و در نهایت شعار همیشگی و ساده “کمتر، بیشتر است” را فراموش نکنید.

نکته دیگر در هنگام سفارش لیوان کاغذی با طرح دلخواه، انتخاب رنگ های مناسب می باشد. رنگ هایی که برای هم نشینی در کنار هم انتخاب می شوند، در صورتی که با هم تضاد داشته باشند، جذابیت بالایی خواهند داشت و نگاه را درگیر می کنند.

انتخاب رنگ های مکمل یا حتی مونوکروم نیز می تواند انتخابی زیبا و چشم نواز باشد. رنگ های مونوکروم، به یک گروه رنگی یکسان با درجات تیره و روشن گفته می شود که نمایی مینیمال و ساده و در عین حال دوست داشتنی بر روی لیوان کاغذی ایجاد می کند.

راه های ارتباطی خود را با مخاطب در مختصرترین شیوه ممکن به نمایش بگذارید. قرار دادن شناسه مورد استفاده در شبکه های اجتماعی، آدرس سایت و مواردی از این دست انتخاب مناسبی می باشند که سبب می شوند مخاطب پس از پسندیدن خدمات و محصولاتی که از مجموعه شما دریافت نموده است، وارد صفحه های مورد نظر گردد و تعامل بیشتری نماید.

روش های چاپ بر روی لیوان کاغذی

سفارش لیوان کاغذی با طرح دلخواه به روش های مختلفی چاپ می گردد که هر کدام از این روش ها، امتیازات، معایب و ویژگی های مخصوص به خود را دارند. به طور کلی روش های چاپ بر روی لیوان کاغذی به صورت های چاپ افست، چاپ فلکسو، چاپ تامپو و چاپ دیجیتال می باشد. هر کدام از این روش ها بر اساس تیراژ سفارشات، تعداد رنگ هایی که برای چاپ تصویر گرافیکی مورد نظر، نیاز است، هزینه های متفاوتی دارند.

چاپ افست که با نام لیتوگرافی نیز شناخته می شود، در تیراژ انبوه مورد استفاده قرار می گیرد و هزینه سفارش مناسبی دارد. یکی از امتیازات چاپ افست، که سبب پرکاربرد شدن آن می باشد، یکسان بودن کیفیت تمامی چاپ ها می باشد. این مهم نیست که چندمین لیوان را مورد بررسی قرار دهیم تمامی لیوان ها دارای یک کیفیت چاپ می باشند.

چاپ فلکسو نیز یکی از روش هایی است که در چاپ طرح دلخواه بر روی لیوان کاغذی مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش تعداد رنگ ها محدودتر از روش هایی مانند چاپ دیجیتال می باشد. این روش چاپ با طرح های دلخواه و متنوع انجام می گیرد و هزینه سفارش مناسبی دارد.

چاپ تامپو یکی دیگر از روش های چاپ طرح دلخواه بر روی لیوان کاغذی می باشد که هزینه ای مقرون به صرفه دارد و قابلیت های فراوانی دارد. این چاپ مصرف رنگ پایینی نسبت به انواع دیگر دارد و هزینه سفارش آن نیز به نسبت پایین می باشد. در این روش جوهر هدر رفت ندارد.

در نهایت چاپ دیجیتال نیز از روش های چاپ طرح دلخواه بر روی لیوان کاغذی می باشد که به نسبت انواع دیگر هزینه بیشتر و قابلیت ها بیشتری نیز دارد. نخست آنکه چاپ دیجیتال برای سفارش لیوان کاغذی با طرح دلخواه در تیراژ بالا مناسب نیست و در تیراژهای پایین و متوسط کاربرد دارد. دیگر آنکه سرعت آماده سازی سفارش و تحویل چاپ دیجیتال نسبت به انواع دیگر بیشتر بوده و در زمان کوتاهی سفارش آماده خواهد بود.

انواع لیوان کاغذی

لیوان کاغذی بر اساس تعداد لایه ها، ضخامت، ابعاد، متریال به کار رفته در آن ها و شکل و فرمی که دارند در انواع مختلفی با طرح های دلخواه سفارش داده می شوند که در ادامه به این انواع پرداخته می شود.

لیوان کاغذی بر اساس تعداد جداره، به سه نوع تک جداره، دو جداره و تریپل یا سه جداره تقسیم می گردد. همچنین لیوان کاغذی از لحاظ نوع کاغذ به کار رفته در آن به انواع گلاسه، مات و کرافت تقسیم می شود.

لیوان تک جداره

یکی از انواع لیوان کاغذی که با طرح دلخواه سفارش داده می شود، لیوان تک جداره می باشد که خود به دو نوع لیوان کاغذی یک رو یا لیوان کاغذی دو رو تقسیم می شود.

منظور از لیوان کاغذی یک رو، پوشش پلی اتیلن می باشد که در لایه داخلی بر روی کاغذ لمینت می گردد. پلی اتیلن یک لایه شفاف و بسیار نازک پلاستیکی می باشد که لیوان کاغذی را فود گرید می کند یعنی مناسب برای سرو نوشیدنی می نماید. این لایه پلی اتیلن از چند جهت برای افزایش کیفیت لیوان کاغذی مناسب است. نخست آنکه لایه پلی اتیلن موجب می شود که نوشیدنی به جداره لیوان نشت نکند و آن را خیس نکند. از سویی دیگر لایه پلی اتیلن لیوان کاغذی را در برابر کشش، پاره شدن و از هم گسیختگی مقاوم می کند.

لیوان تک جداره دو رو به انواعی گفته می شود که هم در لایه درونی و لایه بیرونی دارای یک لایه پلی اتیلن می باشد که از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد و نسبت به گرما و سرما عایق بوده و در برابر پارگی استحکام بالاتری دارد. هم لیوان های کاغذی تک جداره یک رو و هم دو رو چاپ پذیر می باشند و می توان در انواع طرح های دلخواه آن ها را سفارش داد.

لیوان تک جداره برای سرو نوشیدنی های سرد و یا نوشیدنی هایی که دمای آن ها کمتر از 70 درجه سانتی گراد می باشد مناسب است. در این مرکز سفارش لیوان کاغذی با طرح دلخواه در انواع تک جداره انجام می گیرد.

لیوان دو جداره کاغذی، یکی دیگر از انواع لیوان کاغذی می باشد که از دو لایه کاغذ تشکیل شده است که میان آن ها هوا وجود دارد و این هوا، لیوان را نسبت به انتقال گرما و سرما عایق می کند و مانع از دست رفتن دمای آن می گردد. در این مرکز سفارش لیوان کاغذی با طرح دلخواه در انواع دو جداره انجام می گیرد.

لیوان های دو جداره برای سرو نوشیدنی های گرم و داغ کاملا مناسب است و استحکام خود را به خوبی حفظ می نماید. همچنین دو جداره بودن این محصول سبب می گردد که دست در هنگام نگه داشتن نوشیدنی نسوزد.

سفارش لیوان کاغذی دو جداره با طرح دلخواه برای مجموعه ها و مراسم و به ویژه برای کافه ها و رستوران ها بسیار رایج می باشد و یکی از بهترین انتخاب ها است.

لیوان کاغذی سه لایه یا تریپل

یکی از انواع لیوان کاغذی که با طرح دلخواه می توان آن ها را در این مجموعه سفارش داد، لیوان کاغذی سه لایه است که می توان گفت محکم ترین و مقاوم ترین لیوان کاغذی یکبار مصرف در بازار می باشد. این لیوان از سه لایه کاغذ تشکیل شده است که در میان آن ها مقداری هوا نیز وجود دارد و این سبب شده است در برابر گرما و سرما عایق باشد و نوشیدنی داخل آن دمای خود را حفظ نماید.

سفارش لیوان کاغذی سه لایه با طرح دلخواه در این مرکز انجام می گیرد. یکی از پرطرفدارترین کاربردهای لیوان کاغذی سه لایه، سرو قهوه و نسکافه می باشد و برای انواع دمنوش ها و نوشیدنی های گرم مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از لیوان کاغذی به صورت درب دار نیز تولید و ارائه می گردد و گرافیک های جذابی بر روی آن ها قرار می گیرد.

لیوان کاغذی درب دار

سفارش لیوان کاغذی درب دار با طرح دلخواه، نیز از دیگر خدمات این مجموعه می باشد. لیوان های کاغذی درب دار که به طور معمول از نوع دو جداره یا سه جداره یا کرکره ای می باشند، یکی از محصولاتی است که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

ارائه نوشیدنی های بیرون بر یکی از خدماتی است که در میان کافه ها و رستوران ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است و برخی از نوشیدنی ها را تنها به صورت لیوان کاغذی درب دار می توان عرضه نمود که قهوه و نسکافه یا چای و سایر دمنوش ها جزو این دسته به حساب می آیند.

لیوان کاغذی درب دار به واسطه ساختاری که دارد، قابل حمل می باشد و نوشیدنی از آن سرریز نمی کند. همچنین این فرم سبب می گردد که نوشیدنی دمای خود را به سرعت از دست ندهد و بخار آن از لیوان خارج نشود و یا در صورتی که نوشیدنی خنک می باشد، بر اثر مجاورت با هوای بیرون، گرم نگردد.

همچنین درب این نوع از لیوان های کاغذی در برابر ورود گرد و غبار و آلودگی ها از نوشیدنی محافظت می نماید و به سرو بهداشتی آن کمک می کند. بسیاری از افراد نوشیدنی خود را سفارش می دهند و به دلیل نداشتن زمان کافی، نوشیدنی خود را در طول مسیر میل می کنند که انواع لیوان کاغذی درب دار که دریچه ای برای نوشیدن برای آن ها طراحی شده است یا یک روزنه برای نی، برای این دسته از افراد بسیار مناسب است.

لیوان کاغذی کرکره ای

سفارش لیوان کاغذی کرکره ای با طرح دلخواه نیز در این مجموعه انجام می گیرد. لیوان های کاغذی کرکره ای به طور معمول به صورت دو جداره تولید می شوند و از نوع ویژه ای از کاغذ برای جداره بیرونی استفاده می کنند که ساختاری کرکره ای و شیاردار دارد. این فرم مزیت های فراوانی دارد.

نخست آنکه تو رفتگی های میان شیارها، سبب می شود سطح تماس کاغذ با پوست دست کاهش پیدا کند و زمانی که در لیوان کرکره ای نوشیدنی داغ سرو شده است، پوست دست نسوزد. دیگر آنکه لیوان کاغذی کرکره ای به دلیل ساختار فیزیکی که دارد، متریال بیشتری داشته و سطح گسترده تری دارد و در نتیجه استحکام بالاتری دارد. دیگر آنکه لیوان کاغذی کرکره ای ظاهر زیبا و جذاب داشته و طرفداران خود را دارد.

قیمت لیوان کاغذی

قیمت لیوان کاغذی به مجموعه عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه به آن ها اشاره می گردد. نخستین عامل اثرگذار در تعیین قیمت لیوان کاغذی، نوع کاغذ می باشد. کاغذ های گلاسه از کاغذهای مات و کرافت گران تر هستند.

تولید داخل یا خارج بودن کاغذهای مورد استفاده نیز بسیار اهمیت دارد. بسیاری از کاغذهای گلاسه از نوع وارداتی می باشند و هزینه بیشتری دارند. دیگر آنکه میزان گرماژ و وزن کاغذ به کار رفته در لیوان کاغذی نیز عاملی تعیین کننده در قیمت این محصول می باشد. هر چه گرماژ و ضخامت لیوان کاغذی بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است.

عامل دیگری که در قیمت لیوان کاغذی نقش دارد، نوع چاپ، تعداد رنگ ها و حجم تصویر گرافیکی است که بر روی لیوان کاغذی چاپ می شود. هر چه میزان فضای بیشتر و تعداد رنگ بیشتری مورد استفاده قرار گیرد، هزینه ها افزایش می یابند.

برخی از روش های چاپ بر روی لیوان کاغذی مانند دیجیتال پر هزینه تر می باشند. تعداد لایه ها نیز عامل دیگری است که در قیمت لیوان کاغذی نقش دارد. هر چه تعداد لایه ها بیشتر باشد، مواد اولیه بیشتری در تولید این محصولات به کار رفته است و قیمت آن ها افزایش پیدا می کند.

به هر صورت شما می توانید لیوان کاغذی مورد نظر خود را با طرحی دلخواه و قیمتی مقرون به صرفه و با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه موجود در بازار، از این مجموعه سفارش دهید. جهت اطلاع از قیمت ها و سفارش محصول با همکاران ما در این مرکز تماس بگیرید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟