ظرف کاغذی پفیلا
ظرف کاغذی پفیلا
می 23, 2021
ظرف کاغذی ارزان
ژوئن 30, 2021

چاپ طرح روی لیوان کاغذی

لیوان کاغذی یک لیوان یک بار مصرف می باشد ، و اغلب با پلاستیک و یا موم پوشش داده می شوند که در مقابل مایعات مقاومت داشته باشند و از اینگونه لیوان کاغذی به طور گسترده در سراسر دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. امروزه در سراسر دنیا و همچنین در ایران چاپ لیوان کاغذی برای شرکت ها و بخصوص برند ها بسیار مورد استفاده قرار میگیرد  و با گسترش کمپین های حمایت از محیط زیست استفاده از لیوان های کاغذی و سلولوزی بسیار رایج و مرسوم شده و سعی ما در این است که با چاپ طرح دلخواه شما بر روی لیوان کاغذی به محیط زیست کمک کرده و کسب و کار شما را با چاپی جذاب به مخاطب معرفی کنیم.

چاپ لیوان کاغذی از زمانی آغاز شد که ظروف یکبار مصرف در دنیای مدرن امروز جایگاه ویژه ای پیدا کرد. در گذشته ظروف یکبار مصرف پلاستیکی بیشترین مورد استفاده را داشتند و رفته رفته با مشخص شدن مضرات این ظروف بر سلامتی انسان و محیط زیست،این ظروف جای خود را به ظروف و لیوان های یکبار مصرف کاغذی دادند .

در بین ظروف کاغذی، چاپ لیوان کاغذی پر کاربردترین آنها به لحاظ میزان استفاده است  چاپ لیوان کاغذی با طرح اختصاصی یکی دیگر از تخصص های مجموعه چاپ نووا کاپ می باشد . شما می توانید لیوان های کاغذی پذیرایی در کنفرانس ها و یا جلسات خود را با توجه به سلیقه و طرح مورد نظرتان را سفارش دهید تا بر روی لیوان کاغذی چاپ شود.

برای چاپ لیوان کاغذی نیاز به طراحی طرح های مورد نیاز می باشد که برای لیوان های اختصاصی آرم و علائم تبلیغاتی استفاده می شود و در لیوان های عمومی طرح های عمومی،که در قالب و اندازه خاص خود طراحی می شود. کاغذ لیوان کاغذی،کاغذ گلاسه کره ای ۲۱۸ و ۲۳۸ گرمی می باشد که در انواع  طرح ها و رنگ ها  و همچنین در ابعاد متفاوت چاپ و ساخته می شوند.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟