لیوان کاغذی اسپرسو
لیوان کاغذی اسپرسو
فوریه 5, 2021
لیوان کاغذی کاپوچینو
لیوان کاغذی کاپوچینو
فوریه 18, 2021

لیوان کاغذی کافی شاپ

مزیت لیوان کاغذی کافی شاپ بیرون بر

لیوان کاغذی کافی شاپ بیرون بر با کیفیت مزیت های زیادی دارند از جمله :

اکثر افراد تا به حال سوختن دست با لیوان کاغذی کافی شاپ بیرون بر بی کیفیت را تجربه کرده اند. گروه تولیدی نُــــوا کاپ با تولید لیوان دوجداره کاغذی کافی شاپ بیرون بر این مشکل برطرف شده است با لیوان کاغذی کافی شاپ دوجداره بیرون بر , نوشیدنی به هر میزانی که گرم باشد دستهای شما را نمی سوزاند.

لیوان کاغذی کافی شاپ بیرون بر امروزه بسیار مستحکم هستند و دیگر نیازی نیست که نگران شکستن آنها باشید. ظروف یکبار مصرف این نوع لیوان ها بسیار زیبا هستند و بیشتر به صورت سه بعدی تولید می شوند.جالب است بدانید یکی از علت هایی که دست شما با لیوان کاغذی کافی شاپ بیرون بر نمی سوزد طرح کرکره ای است که در اغلب این لیوان ها استفاده می شود.

ارائه و فروش قهوه‌ در لیوان و به صورت بیرون‌بر می تونه خیلی مزایا داشته باشه، به نوعی قهوه ی بیرون بر یک نوع بازی‌ برد برد هم برای فروشنده و هم برای خریداره. خیلی از قهوه خورها و مردم علاقه مند به قهوه نوشی وقت کافی برای نشستن توی کافه و نویدن اون رو ندارن، این افراد می تونن با قهوه داخل لیوان کاغذی کافی شاپ بیرون بر به خواسته خود برسند .

افراد پر مشغله با چند دقیقه انتظار می تونن لیوان قهوه‌ی داغ و مورد علاقه شون رو خریداری کرده و بدون اتلاف وقت و خیال راحت برن سر کارشون، در این حالت لیوان کاغذی کافی شاپ بیرون بر برای فروشنده هم این امر کلی مزایا داره، مهمترینش هم اینه که فضای کافه شلوغ نمی‌شه و کافه داران در این حالت می‌تونن به مشتریان بیش‌تری خدمات ارایه بدهند .

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟