دستگاه تولید لیوان کاغذی
دستگاه تولید لیوان کاغذی
نوامبر 29, 2019
چاپ روی لیوان کاغذی
چاپ روی لیوان کاغذی
نوامبر 29, 2019

کارخانه تولید لیوان کاغذی

لیوان کاغذی به شکل کلی فرآیند پیچیده ای برای تولید ندارد ، اما همین سادگی را باید با دقت کامل انجام داد که در نهایت تولید لیوان کاغذی که خروجی کار ما میباشد ،اشکالاتی مثل نشتی آب و یا بوی نامطبوع مرکب چاپ و یا … نداشته باشد.

تولید لیوان کاغذی با چاپ اختصاصی مراحل مشابه ای را با لیوان کاغذی با چاپ عمومی دارد با این تفاوت که در مراحل تولید لیوان کاغذی عمومی یک زینک (کلیشه چاپ) گرفته میشود و چندبار از آن استفاده مشود که در کاهش هزینه های آن هم تاثیر گذار است ، ولی در مراحل تولید لیوان کاغذی با چاپ اختصاصی معمولا شرایط به گونه ای است که یک زینک برای یک مرتبه استفاده میشود و پس از آن دیگر قابلیت استفاده ندارد ، البته این موضوع به شکل عمومی است و ممکن از یک طرح یک فرم کامل لیوان کاغذی که کلا از یک طرح است، سفارش چاپ مجدد داده شود که در آن صورت ، مجدد چاپ لیوان کاغذی با آن طرح ، فرم و زینک اختصاصی انجام میپذیرد.

مراحل تولید لیوان کاغذی

حال مراحل تولید لیوان کاغذی را به شکل گام به گام توضیح میدهیم :

تهیه کاغذ مخصوص تولید لیوان کاغذی

چیدمان فرم طرح های لیوان کاغذی در فرم لیتوگرافی تولید لیوان کاغذی

بعد از چیدمان فرم لیوان کاغذی آن را برای لیتوگرافی ارسال میشود.

در گام بعدی تولید لیوان کاغذی فرم لیتوگرافی زینک لیوان کاغذیارسالی را تهیه میکند.

در مرحله بعد کاغذ های مخصوص چاپ لیوان کاغذی که از قبل برش خورده و سایز تولید لیوان کاغذی تنظیم برای فرم ارسالی لیوان کاغذی میباشد را همراه با زینک های تهیه شده از فرم ارسالی لیوان کاغذی در دستگاه چاپ قرار داده و شروع به چاپ فرم لیوان کاغذی میکنیم.

پس از مرحله چاپ لیوان کاغذی از چند ساعت تا چند روز صبر میکنیم تا کاغذ های چاپ شده کمی خشک شوند.

مرحله بعد تولید لیوان کاغذی تیغ مخصوص برش که برای فرم چاپ لیوان کاغذی از قبل تهیه کرده ایم که اندازه فرم چاپ شده لیوان کاغذی هست را بروی دستگاه برش مخصوص نصب میشود.

سپس با تیغ نصب شده کل پالت لیوان کاغذی را برای برش روی دستگاه تولید لیوان کاغذی گذاشته و شروع به برش مینماییم.

پس از مرحله چاپ لیوان کاغذی و برش ، پالت کاغذ ما برای شیت گیری (پوشال گیری لیوان کاغذی) آماده است.

در مرحله بعدی استروک ها را داخل سبد مخصوص لیوان کاغذی در دستگاه گذاشته و از قبل هم رول کاغذ کف لیوان کاغذی هم روی دستگاه تولید لیوان کاغذی نصب شده ، تولید میشود.

در محله آخر از تولید لیوان کاغذی بسته های 50 تایی لیوان کاغذی که سلفون شده اند را در کارتن های 2000 تایی و یا 1500 تایی بسته بندی میگردد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟