لیوان چای دار
لیوان چای دار
آوریل 25, 2020
پیش دستی کاغذی
پیش دستی کاغذی
می 14, 2020

لیوان تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی یکی از محصولات تبلیغاتی است که حضور بسیار پررنگ در نمایشگاه ها و همایش ها دارد. دقیقا زمانی که یک ارتباط کاری یا عاطفی در نمایشگاه و همایش ها در حال شکل گیری است لیوان تبلیغاتی کاغذی با برند شما در آن لحظه حضور دارد .

ما روزانه بیش 2 الی 3 لیوان نوشیدنی مصرف می کنیم، از این رو هدیه دادن لیوان تبلیغاتی فرآیندی برای تکمیل تلاش های ما در زمینه تبلیغات است زیرا مطمئن خواهید بود با هدیه دادن یک لیوان جذاب، برند حک شده روی لیوان را بعنوان نوشیدنی ضروری برای مشتریان خود تبدیل خواهد کرد.

لیوان تبلیغاتی به دلیل پر فروش بودن، تنوع بسیار بالایی دارد. لیوان تبلیغاتی، از جمله هدایایی می‌باشد که همراه مخاطب شما در محل کار، ماشین یا منزل است که باعث تبلیغ کار شما می شود و مخاطب برند شما را به خاطر می‌سپارد. لیوان تبلیغاتی با چاپ سابلیمیشن یکی از با دوام ترین چاپ ها است که با قیمتی ارزان به دست مشتریان می‌رسد که این موضوع لیوان تبلیغاتی را به یکی از محبوبترین کالاهای تبلیغاتی تبدیل کرده است.

لیوان‌های تبلیغاتی در انواع لیوان سرامیکی، لیوان فلزی یا استیل، لیوان پلاستیکی، لیوان شیشه‌ای، لیوان نشکن و… تولید می‌شوند. این لیوان‌ها با لوگو و عنوان برند سفارشی‌سازی می‌شوند و در رویدادها و نمایشگاه‌ها به مخاطبان گروه هدف هدیه داده می‌شوند.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟