ست ظرف تم تولد
ظروف تم تولد
فوریه 25, 2022
ظروف تم تولد
قیمت ظروف تم تولد
آوریل 21, 2022

لیوان کاغذی گلاسه

از زمان شروع بیماری کرونا، استفاده از طروف یکبار مصرف کاغذی و لیوان کاغذی گلاسه در بین مردم  رو به افزایش است و در بیشتر رستوران ها و کافی شاپ ها، برای سرو غذا و نوشیدنی از این ظروف استفاده می شود. ظروف یکبار مصرف کاغذی انواع مختلفی دارد و برای ساخت هر کدام از انها می توان از انواع کاغذ استفاده کرد. یکی از این ظروف یکبار مصرف پرکاربرد لیوان کاغذی گلاسه است. این لیوان ها دارای کیفیت بالایی هستند و به دلیل پوشش گلاسه ای که دارند در برابر رطوبت مقاومت خوبی دارند. لیوان کاغذی گلاسه با طرح های مختلف و رنگارنگ و در ابعاد مختلف تولید می شود. می توان در مهمانی ها و جشن تولد و یا مصارف دیگر از لیوان کاغذی گلاسه استفاه کرد. همچنین این محصول برای ریختن ذرت مکزیکی هم بسیار مناسب است و صاحبان بستنی فروشی و تریا می توانند لیوان کاغذی گلاسه را در ابعاد مختلف برای ریختن انواع آبمیوه و ذرت مکزیکی استفاده نمایند.

استفاده از ظروف یکبار مصرف و لیوان کاغذی گلاسه برای چاپ محصولات یکی از روش های متداول و مقرون به صرفه برای تبلیغات است که بازدهی بسیار بالایی دارد. تبلیغات چاپ شده بر روی لیوان کاغذی گلاسه باید کیفیت خوبی داشته باشد تا بتواند بر ذهن مخاطب تاثیر گذار باشد و نتیجه مطلوبی داشته باشد گروه تولیدی جام کاپ از جوهرهای باکیفیت و دستگاههای چاپ به روز استفاده می نماید تا تبلیغات شما کاملا خوانا و واضح بر روی لیوان کاغذی گلاسه چاپ شود. گروه تولیدی نوا کاپ که در زمینه تولید انواع ظروف کاغذی یکبار مصرف و لیوان کاغذی گلاسه مشغول به فعالیت است، به عنوان یکی از بهترین تولید کننده های این محصول در بازار شناخته شده است و محصولات با کیفیت و بهداشتی را با قیمتی مناسب به مشتریان ارائه می نماید.

ظروف یکبار مصرف کاغذی و لیوان کاغذی گلاسه تولید شده در مجموعه جام کاپ از بهترین مواد اولیه تولید شده و دارای کیفیت بالایی می باشد و در حین تولید این محصولات تمام نکات بهداشتی رعایت شده است تا این ظروف عاری از هر گونه آلودگی باشد. اگر برای مراسم و مهمانی های خود نیاز به لیوان کاغذی گلاسه دارید و یا می خواهید برای کسب و کار خود این لیوان ها را خریداری نمایید همین حالا با کارشناسان ما تماس گرفته و لیوان کاغذی گلاسه را با طرح و ابعاد مورد نظر سفارش دهید و لیوان کاغذی گلاسه را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟