ماگ قهوه کاغذی
ماگ قهوه کاغذی
آوریل 1, 2021
لیوان قهوه کوچک
لیوان قهوه کوچک
آوریل 21, 2021

لیوان کاغذی بیرون بر

آیا تابحال در مورد آن لیوان کاغذی بیرون بر قهوه در دست خود تعجب کرده اید که از کجا آمده و به کجا هدایت می شود؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه عواملی در ساخت لیوان کاغذی بیرون بر انجام شده است ، تا کجا پیموده و به کجا می رسد؟ بله ، ما همیشه در مورد این فکر می کنیم.

لیوان کاغذی بیرون بر قهوه از چهار جز اصلی ساخته شده اند:

· یک لایه کاغذی لیوان کاغذی بیرون بر قهوه معمولاً شامل 90٪ تخته کاغذ بکر و 10٪ کاغذ پس از مصرف است.

· یک لایه پلی اتیلن. لایه پوشش پلاستیکی لیوان بیرون بر قهوه از پلی اتیلن ، متداول ترین نوع پلاستیک ، که مخلوطی از اتیلن و بنز- آلدهید است ، ساخته شده است. نقطه ذوب پلی اتیلن بالا ، 248 تا 266 درجه فارنهایت است که باعث می شود لیوان کاغذی بیرون بر برای مایعات گرم استفاده می شوند.

لیوان کاغذی بیرون بر چاپی سفارشی برای تبلیغات برند بی نظیر می باشد . تبلیغات تجاری موثر بر روی لیوان کاغذی بیرون بر با تعیین یک تصویر کلی مثبت و فریبنده ، ارتباط شخصی بین مشتری و برند شما را در تجارت شما فراهم می کند. چاپ فنجان قهوه آماده سفارشی از طریق ما برای فنجان های قهوه سه جداره ، فنجان های قهوه دو جداره و فنجان های یک جداره قهوه در دسترس است. لیوان قهوه تک جداره ما بهترین کیفیت را در هنگام سفارشی کردن لیوان کاغذی بیرون بر شما فراهم می کنند. تصمیم برای چاپ سفارشی فنجان های قهوه باعث می شود تا آرم یا مارک تجاری شما با طراحی متمایز روی بسته بندی مواد غذایی قابل تشخیص باشد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟