لیوان کاغذی درب دار
لیوان کاغذی درب دار
مارس 13, 2020
لیوان چای دار
لیوان چای دار
آوریل 25, 2020

چاپ لیوان کاغذی ارزان

گروه تولیدی نُــــوا کاپ با تولید اختصاصی و چاپ لیوان کاغذی ارزان و بشقاب کاغذی قابل استفاده در ادارات و سازمانهای دولتی وخصوصی ، شرکتها ، فروشگاهها ، هتلها ، رستورانها ، تالارهای پذیرایی وکلیه اماکن عمومی در حال انجام خدمت رسانی برای مشتریان خود و شرکت ها و ارگان ها می باشد .

تولید اختصاصی لیوان کاغذی و چاپ لیوان کاغذی ارزان با بهترین کیفیت چاپ با استفاده از رنگهای بهداشتی بدون بو در طرح های متنوع و زیبا ، با بهترین کیفیت و دوام را با گروه تولیدی نُــــوا کاپ تجریه نمایید . نوع کاغذ به کار رفته در چاپ لیوان کاغذی ارزان به گونه ای است که میشود هر طرحی را روی آن چاپ کرد.

برای چاپ لیوان کاغذی ارزان، کاغذ مخصوص به صورت رول یا شیت به عنوان مواد اولیه در ضخامت‌های مختلف چاپ شده و برش می‌خورد. هرچه ضخامت لیوان کاغذی بیشتر باشد، لیوان محکم‌تر است. چاپ لیوان کاغذی ارزان و چلپ لیوان کاغذی تبلیغاتی در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود . برای ساخت هر سایز لیوان کاغذی، به یک دستگاه مجزا نیاز است و اینطور نیست که یک دستگاه، قالب‌های متنوعی برای چاپ لیوان کاغذی ارزان در سایزهای مختلف لیوان داشته باشد. چاپ لیوان کاغذی ارزان برای استفاده عموم بهترین گزینه می باشد .

مانند بسیاری از تولیدات دیگر، در صنعت لیوان کاغذی هم، یکی از مهمترین فاکتورها برای رقابت در بازار، قیمت تمام شده است. برای تولید لیوان کاغذی ارزان ، باید مواد اولیه ارزان داشته باشید و همچنین دستگاه تولید لیوان کاغذی شما بالاترین بازده را داشته باشد.

برای چاپ لیوان کاغذی ارزان با ما تماس بگیرید .

 

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟