لیوان درب دار قهوه
لیوان درب دار قهوه
اکتبر 14, 2020
توليد و مصرف ظروف يكبار مصرف كاغذي
توليد و مصرف ظروف يكبار مصرف كاغذی
نوامبر 13, 2020

قیمت چاپ لیوان کاغذی

اگر شما برای تبلیغات در محیط شرکت ، مطب پزشکی ، نمایشگاه ها و یا سمینار ها و یا … نیازمند به چاپ برند و لوگویتان بر روی لیوان کاغذی هستید مهم ترین مسئله قیمت چاپ لیوان کاغذی می باشد که گروه تولیدی نواکاپ در کنار شما خواهد بود تا بهترین خدمات چاپ لیوان کاغذی بر روی بهترین متریال با بالاترین کیفیت و بهتیرین قیمت چاپ لیوان کاغذی را به شما مشتریان گرامی و بزرگوار ارائه دهد.

طرح های گوناگونی برای چاپ بر روی لیوان کاغذی وجود دارد. که در قیمت چاپ لیوان کاغذی تاثیر گذار خواهد بود . طرح صورتی لیوان کاغذی ،چاپ طرح قهوه ای مخصوص لیوان کاغذی ،لیوان کاغذی با طرح قهوه و نسکافه و طرح های چای دار ،طرح های فانتزی روی لیوان کاغذی و… از جمله کارهای ما هستند. اگر قصد دارید که آرم و لوگوی شرکت خودتان را روی لیوان بزنید ،این امر نیز امکان پذیر است.تنها مورد برای این کار دو چیز می باشد:

1- شما یک هزینه فیلم و زینک جداگانه دارید که مسلما حساب می شود و بروی قیمت چاپ لیوان کاغذی تاثیر می گذارد.این فیلم و زینک را می توانید مستقیما تهیه کنید یا ما تهیه کنیم و برای همیشه برای شما می ماند.یعنی اگر شما در دفعه بعد سفارش این طرح را بدهید دیگر این هزینه را ندارید و قیمت چاپ لیوان کاغذی پایین می آید و این زینک برای شما محفوظ می ماند.

2- هزینه تیراژ: یعنی ما وقتی کار زیاد عمومی که طرح خودمان است به چاپخانه می دهیم هزینه هر عدد لیوانمان خیلی کمتر است نسبت به مواردی که تیراژ پایین می دهیم.زیرا بستن فیلم و زینک بر روی دستگاه چاپ لیوان در تیراژ پایین بسیار بیشتر از حالت تیراژ بالا می باشد.ولی با این وجود در صورتی که کار نمایشگاهی داشته باشید امکان چاپ لیوان در تیراژ پایین هم وجود دارد. و روی قیمت چاپ لیوان کاغذی تاثیر گذار می باشد .

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟